مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری تازه از جدیدترین پرچمدار لامبورگینی با قدرت 760 اسب بخار!

ابر خودروی پرچم‌دار جدید شرکت لامبورگینی، همین نزدیکی‌ها بوده و قرار است بانام اونتادور SVJ در برابر رقیبان خود، رخ‌نمایی کند. خودرویی که قرار است اواخر همین ماه میلادی، به نمایش درآید.

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، نمایشی از دماغه و قسمت جلویی اونتادور جدید بوده و با جلوپنجره تماشایی خود، یک خودروی ایتالیایی تهاجمی را به نمایش گذاشته است. تصویری سبزرنگ از یک خودروی ایتالیایی که به‌زودی کامل شده و یک هدیه به‌تمام‌معنا برای عاشقان این برند خواهد بود.

اگرچه، این تصویر، بهترین تصویر موجود از این خودروی جدید نیست، لامبورگینی تصاویر و ویدئوهای زیادی را از نسبت وزن به قدرت اونتادور، ضریب بالای آئرودینامیک و تصاویر جاسوسی دیگری را منتشر کرده که همگی آن‌ها نشان از ورود یک ابر خودروی تمام‌عیار ایتالیایی را، اثبات می‌کنند.

اونتادور SVJ، به‌منظور افزایش کارایی، بالا بردن سرعت و کاهش مصرف، از بسته کامل آئرودینامیکی استفاده کرده که این مدل جدید را نسبت به اونتادور معمولی، یک سرو گردن بالاتر قرار می‌دهد. در قسمت عقب خودرو نیز شاهد یک باله بزرگ و همچنین مجموعه اگزوز بلند و بزرگ، درست مانند آنچه در مدل هوراکان به‌کاررفته است را می‌توان مشاهده کرد.

ورودی‌های هوای اونتادور SVJ نیز ازنظر اندازه به مقداری بزرگ‌شده‌اند تا بتوانند پاسخگوی موتور حجیم 6.5 لیتری V12 این هیولای ایتالیایی شوند. مواردی که تمامی آن‌ها می‌توانند، قدرت این خودرو را از 730 اسب بخار به 760 اسب بخار در 8500 دور بر دقیقه و گشتاور آن را نیز تا 720 نیوتون متر در دور موتور 6,750، بالا ببرند.

همچنین گفته می‌شود که اونتادور SVJ، دارای بهترین نسبت وزن به قدرتی است که تاکنون لامبورگینی تولید کرده است. به‌طوری‌که این نسبت به عدد 1.98 کیلوگرم بر اسب بخار رسیده است.

و در آخر نیز باید گفت که حرف J در این پرچم‌دار جدید، نشان از Jota است. کلمه‌ای که تنها برای خودروهای خاص و تهاجمی شرکت لامبورگینی در نظر گرفته‌شده است. تنها دو خودروی میورا و دایابلو بودند که این کلمه را بر روی خود داشته‌اند و حالا این نسخه خاص و جدید اونتادور نیز، مزین به این کلمه ایتالیایی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا