مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جدید جاسوسی از رنو قاجار ۲۰۱۹

به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از فیس‌لیفت رنو قاجار در خیابان‌های آلمان منتشر شده است. این محصول قرار شده تا دو ماه آینده در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پاریس به نمایش درآید.

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان اعلام کرد که رنو قاجار 2019 نسبت به مدل های موجود در بازار ظاهری متفاوت از نظر سپر جلو و عقب و توری مشبک و چراغ ها در جلو است. بسیار سخت هست که درباره ظاهر عقب خودرو به دلیل مستتر بودن اظهار نظر کنیم ولی می‌توان احتمال تغییرات در طراحی عقب با چراغ‌های جدید و اسپویلر جدید را داد.

طراحان رنو قاجار نیز تغییراتی را در درون کابین انجام داده‌اند که شاید در وهله اول به چشم نیاید ولی نمایشگر سیستم سرگرمی و اطلاعات بزرگتر شده و دکمه های کنترل تهویه هوای داخل تغییر پیدا کردهاند‌؛ همچنین انتخاب برای تریم‌های مختلف نیز زیاد شده است.

به طور قطعی تغییراتی برای پیشرانه فیس لیفت رنو قاجار 2019 در نظر گرفته شده است ولی هنوز رسماً خبری در این مورد به بیرون درز پیدا نکرده است. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند رنو قاجار 2019 با پیشرانه های بنزینی و دیزلی همراه با گیربکس‌های دستی یا اتومات که نیروها را به تمام چرخ ها یا تنها به چرخ های جلو منتقل می‌کنند، به بازار عرضه شوند.

رنو قاجار 2019 پلتفرم CMF که برای نسل دوم نیسان قشقایی که پنج سال قبل تعبیه شده بود را دارد. این خودروی اسپرت اوایل سال آینده به بازار عرضه می‌شود و رقیبانی همچون پژو 3008، سئات آتکا، هیوندای توسان و فورد کوگا را خواهد داشت. برای خبرهای بیشتر از این وسیله نقلیه و دیگر محصولات رنو همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا