مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین طرح فروش هایما S7 توربو اتوماتیک اعلام شد

هایما S7 توربو اتوماتیک یکی از محصولات پرطرفدار گروه خودروسازی ایران‌خودرو است که در بازار بهم ریخته خودرو به قیمت‌های بالایی در حال معامله بوده و به همین دلیل مرحله جدید پیش فروش این خودرو با شرایط جدید ویژه مردادماه آغاز شده است که مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت از آن بهره مند شوند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط پیش فروش هایما S7 توربو اتوماتیک رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت 87 میلیون و 600 هزار تومان ثبت نام خود را انجام دهند و البته با قیمت اعلامی در زمان صدور دعوتنامه، خودروی خود را تحویل بگیرند.

این شرایط فروش که از ساعت 9 صبح دوشنبه 29 مردادماه آغاز خواهد شد با ظرفیت محدود بوده و بدیهی است با اتمام ظرفیت تعیین شده برای آن مبادی ثبت نام بسته خواهد شد. سود مشارکت تعیین شده برای این طرح پیش فروش 12 درصد بوده و سود انصراف نیز همین مقدار قید شده است که جزو شرایط عجیب و جدید ایران‌خودرو برای طرح‌های فروشش است.

رنگ‌های متنوعی برای این خودرو در نظر گرفته شده است که مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی، خاکستری، ذغالی، قهوه‌ای اسپرسو سفارش خود را ثبت نمایند. موعد تحویل این خودرو نیز بنا بر ظرفیت تعیین شده این گروه خودروسازی دی، بهمن و اسفندماه سال جاری عنوان شده است که با توجه به طرح پیش فروش قبلی محصولات این شرکت که با موعد تحویل سال 98 انجام میشد، بسیار مناسب به نظر می‌رسد!

از دیگر شرایط فروش این خودرو:

1- مشتریان امکان صلح نخواهند داشت و خودرو به ثبت نام کننده تحویل می‌شود.

2- هر کد ملی صرفا قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود.

3- مشتریان حقوقی و نمایندگان قادر به ثبت سفارش نبوده و صرفا مشتریان حقیقی قادر به ثبت نام خواهند بود.

4- مشتریانی که تا 6 ماه قبل از شرایط فروش هایما S7 توربو اتوماتیک استفاده کرده‌اند در این طرح پیش فروش قادر به ثبت سفارش نخواهند بود.

5- قیمت نهایی نیز در زمان صدور دعوتنامه اعلام می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا