Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آمادگی ورود رنو لوگان استپ‌وی به بازار روسیه

در کشور روسیه محصولات رنو طرفداران زیادی دارند و فروش محصولات این کارخانه فرانسوی نسبت به دیگر رقبا بالاتر است. به تازگی نیز اعلام شده که مدل رنو لوگان استپ‌وی، داکر استپ‌وی و لوگان MCV استپ‌وی به بازار عرضه خواهد شد.

رنو لوگان استپ‌وی که در واقع توسط کارخانه رومانیایی داچیا تولید می‌شود برای فروش هر چه بیشتر لوگوی رنو را بر روی خود نصب می‌کند که به رقابت خودروی لادا وستا کراس برود. این خودرو با چرخ های 7.7 اینچی اسپرت توانسته در جاده های این کشور سردسیر خودنمایی کند.

از سوی دیگر چون قیمت خودروهای رنو مقرون به صرفه و پایین هستند از سیستم انتقال نیرو به تمام چرخ ها استفاده نمی‌کنند و حتی انتخابی هم برای این گزینه ندارند. رنو لوگان استپ‌وی نسبت به لوگان‌های معمولی در بازار کمی ارتفاع بیشتری دارد و جنس بدنه آن قوی تر از نسخه‌های دیگر است. از دیگر تغییرات ظاهری برای این محصول توری مشبک جلو که شباهت بسیار زیادی به دو مدل ساندرو استپ‌وی و داکر استپ‌وی دارد، هست.

به علاوه، چرخ‌های جدید با الگوی 5 پره زیبایی و جذابیت خاصی به آن داده است. از دیگر تجهیزات این خودرو سیستم سرگرمی و اطلاعات رابط اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسورهای عقبی برای پارک راحت‌تر خودرو است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این خودرو استارت رنو (Renault Start) است که تنها راننده می‌تواند از راه دور خودرو را روشن کرده تا پیشرانه گرم شود. این قابلیت برای روزهای سرد زمستانی و شب‌های روسیه فوق‌العاده کاربردی است.

رنو لوگان استپ‌وی دارای دو پیشرانه مختلف دیزلی 1.5 لیتری dCi و 1.6 لیتری گازوئیلی است که می‌تواند خروجی مابین 81 الی 111 اسب بخار داشته باشد و متصل به گیربکس دستی یا اتوماتیک شود. به احتمال زیاد ماشین رنو لوگان استپ‌وی در نمایشگاه خودرو مسکو 2018 در آخر ماه آینده به نمایش در می‌آید و چندین ماه دیگر وارد بازار کشور روسیه می‌شود. نظر شما درباره این وسیله نقلیه و دیگر محصولات رنو در کشور ایران چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.