مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت هاوال H2 توسط گروه بهمن اعلام شد (شهریور 97)

هاوال H2 یکی از خودروهای با کیفیت چینی است که برخلاف سایر خودروهای این چنینی توسط گروه خودروسازی بهمن وارد کشور شده و اولین سری پیش فروش این خودرو با استقبال بالا مواجه شد. در حال حاضر نیز با قیمتی در حدود 150 میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد و این گروه خودروساز در جدیدترین اطلاعیه خود از قیمت افزایش یافته این خودرو رونمایی کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در بخشنامه‌ای اعلام کرد که مشتریانی که از طرح‌های پیش فروش این شرکت برای خرید هاوال H2 استفاده کرده‌اند می‌بایست طبق قیمت جدید اعلام شده تسویه نهایی را انجام دهند که با توجه به قیمت ثبت نامی و قیمت این خودرو در شهریور ماه، چیزی در حدود 8 میلیون تومان روی قیمت آن اضافه شده است.

خودرو هاوال H2این خودرو که در ماه قبل با قیمت 102 میلیون تومان به مشتریان عرضه میشد در حال حاضر و با توجه به نوسانات نرخ ارز با قیمت 112 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. این قیمت جدید از امروز قابل اعمال بوده و تمام نمایندگان بهمن موتور ملزم به رعایت این قیمت خواهند بود.

یکی از مواردی که می‌توان در رابطه با خرید هاوال H2 از سوی مشتریان عنوان کرد، کیفیت ساخت خوب این مدل است. بر این اساس، طبق تحقیقات انجام شده، هاوال اچ2 در رده قیمتی و کلاسی خود، یکی از بهترین مدل‌ها در بازار چین و استرالیا بوده و این دلیل به خاطر کیفیت ساخت خوب این خودرو است. ادامه….

 

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا