Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هیوندای الانترا 2019 با ظاهری جذاب و فن آوری هایی مدرن

با به‌روزرسانی که هیوندای، بر روی مدل الانترا خود انجام داده است، این خودروی سدان با ظاهری جذاب و اسپورت تر و همچنین با استفاده از سیستم‌های ایمنی جدید، ظاهرشده است.

درست 2 سال پیش بود که الانترا توانست خود را به‌عنوان یک خودروی قابل‌اطمینان و جذاب، در بین کلاس سخت و پرتنوع سدان که هر شرکتی در پی افزایش سهم خود در آن است، در بازارهای جهانی به اثبات برساند. در همین راستا و در پی افزایش موفقیت‌های این شرکت کره‌ای، هیوندای تصمیم گرفته است که مدل 2019 الانترا را با ظاهری جذاب‌تر به بازار معرفی کند.

خودرویی که توانسته در کره جنوبی، لقب پرفروش‌ترین سدان و در بازار ایالات‌متحده نیز هفتمین سدان پرفروش شود. برای همین منظور نیز، الانترا در مدل جدید به فن‌آوری‌های جدید و البته ظاهری اسپورت تر نیاز داشته تا بتواند کماکان به موفقیت‌های خود در بازارهای جهانی و البته بازار خود کره، ادامه دهد.

الانترا 2019 در طراحی خارجی خود دارای تغییراتی شده است. ازجمله این تغییرات، LEDهای چراغ روز مستطیلی است که در قسمت جلویی خودرو قرارگرفته است. همچنین وجود یک جلوپنجره جدید که به جذاب‌تر و جوان‌پسند تر شدن خودرو کمک شایانی می‌کند نیز به چشم می‌خورد. در کنار جلوپنجره و چراغ روز، کاپوت، صندوق‌عقب، سپرها و چراغ‌های عقب الانترا جدید نیز بازطراحی شده‌اند.

اما حق انتخاب مشتری برای موتور و سیستم تعویض دنده، همچنان بدون تغییر نسبت به نسخه‌های قبلی الانترا باقی‌مانده است. به این معنی که مشتری برای خرید الانترا 2019، می‌تواند از بین 3 موتور 4 سیلندری که برای این خودرو در نظر گرفته‌شده است انتخاب نماید.

موتورهایی که محدوده قدرتشان از 128 اسب بخار شروع‌شده و به 201 اسب بخار نیز می‌رسد. همچنین یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی،6 سرعته خودکار و یا 7 سرعته دو کلاچه نیز برای این خودروی جدید، بر اساس نوع نسخه انتخابی در نظر گرفته‌شده است.

از امکانات نسخه پایه (SE) الانترا 2019 نیز می‌توان به سیستم پایداری و کنترل خط فعال، هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم کمکی ترمز خودکار اضطراری به‌علاوه هشدار عبور از ترافیک که مسیر زیادی را برای امنیت خودروهای سدان تا این لحظه گذرانده است، اشاره کرد. همچنین سیستم کمکی خروج امن که به راننده در هنگام خروج خودرو از هر مکانی در مورد موارد خطرناک یا انسان‌ها و اشیا هشدار می‌دهد نیز جدید در این خودرو جدید است.

درزمینهٔ فن‌آوری‌های جدید دیگر نیز، شارژ بدون سیم و یک سیستم سرگرمی انتخابی و جدید 8 اینچی لمسی که در نسخه‌های بالاتر الانترا 2019 قابل‌دسترس است نیز به چشم می‌خورد.

الانترا تازه‌وارد، قرار است تا حدود 2 ماه دیگر در بازاهای جهانی عرضه شود.

منبع Carbuzz
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    جلوی ماشین کم کم داره شبیه تویوتا میشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.