مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

4 دلیل برای آنکه جک J4 بخریم!

بی شک، کمپانی چینی جک را می‌توان یکی از بزرگ ترین و پر تیراژ ترین خودروسازان جمهوری خلق چین به شمار آورد. در این رابطه، باید گفت که کمپانی جک با عقد قراردادهای همکاری فراوان با خودروسازان اروپایی و … توانسته است در سالیان اخیر حوزه فعالیت خود را به صورت چشم گیری افزایش دهد.

در ایران نیز کمپانی چینی جک حضور گسترده‌ای را داشته و با همکاری گروه صنعتی کرمان خودرو، در سالیان اخیر موفق به کسب آمار فروش بسیار خوبی برای محصولات خود در بازار خودرویی کشور شده است. حال در این مطلب به سراغ موارد مثبت یکی از محصولات جدید جک در بازار خودرویی ایران به نام J4 می‌رویم و با نگاهی کلی به این خودرو، 4 دلیل برای خرید آن را بیان خواهیم کرد.

1-فضای سرنشین مناسب

یکی از مواردی که می‌توان از آن به عنوان نکته‌ای مثبت در جک J4 یاد کرد، فضای کابین مناسب برای سرنشینان است.  جک J4 یک سدان شهری و اقتصادی بوده و طراحی کابین و صندلی‌های آن به صورتی انجام شده که پنج فرد بالغ به راحتی سوار آن شده و می‌توانند مسافت‌های طولانی را با کمترین خستگی طی نمایند. کیفیت متریال به کار رفته در اتاق جک J4 نسبتا معمولی بوده اما با توجه به ماهیت اقتصادی این مدل، با دوام و نسبتا با کیفیت به نظر می‌رسند. (در روند ساخت اتاق داخلی این خودرو، در اغلب نقاط از پلاستیک خشک استفاده شده است)

2-مصرف سوخت مناسب

از دیگر مواردی که می‌توان از آن به عنوان یک عامل خوب برای خرید جک J4 از سوی مشتریان یاد کرد، مصرف سوخت مناسب این خودرو است.  جک J4 با توجه به پیشرانه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است، در طی مسافتی برابر با صدکیلومتر، با یک رانندگی یکنواخت و بدون فشار، به صورت میانگین مصرفی برابر با 5.9 الی 6.2 لیتر بنزین را دارا بوده که این مصرف سوخت به نسبت سایر رقبا، عددی قابل قبول و تحسین برانگیز است.

3- امکانات رفاهی استاندارد

یکی دیگر از مواردی که از آن می‌توان به عنوان نکته‌ای مثبت در رابطه با خرید جک J4 یاد کرد، امکانات رفاهی استاندارد موجود در این خودرو است.  جک J4 در نمونه اتوماتیک خود دارای آپشن‌هایی همچون چراغ‌های جلو اتوماتیک، آینه‌های برقی، آینه با گرمکن، سانروف برقی، کامپیوتر مرکزی، کروز کنترل، ریموت کنترل، فرمان چرمی، آینه ضد تابش، سیستم تهویه مطبوع اتومات، تهویه، کیسه هوای پرده ای، ABS + EBD، قفل حساس به سرعت، TPMS، سیستم الکترونیکی ضد سرقت، فرمان با قابلیت جذب ضربه و … است.

4-خدمات پس از فروش

سرانجام، آخرین موردی که می‌توان از آن به عنوان نکته‌ای مثبت پیرامون جک J4 یاد کرد، خدمات پس از فروش این خودرو است. گروه صنعتی کرمان خودرو به عنوان شریک و نماینده انحصاری برند چینی جک در ایران، وظیفه مونتاژ و خدمات دهی به این محصول را دارا بوده و با توجه به سابقه نسبتا خوب این شرکت ایرانی در خدمات دهی به محصولات جک در اغلب موارد، باید خدمات پس از فروش را نیز جزء نکات مثبت این خودرو قلمداد کرد. لازم به ذکر است که شرکت کرمان موتور در اغلب شهرهای کشور دارای نمایندگی فعال بوده که می‌توان از آن به عنوان یکی از گسترده ترین مراکز خدمات پس از فروش مابین تمام خودروسازان موجود در کشور یاد کرد.

به سوپر گروه جک J4 ملحق شوید

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

    1. حدود قیمتش با این شرایط تو بازار اگه بیاد نزدیک 100 تومن میشه. قیمت کارخونه 78 میلیون و 500 هزار تومنه

  1. آقا جان اگه پولی که براش زحمت کشیدین براتون ارزشمند نمیخوایین در آینده نزنن تو سر مالتون علی رغم میلم می گم اگه چینی هم میخرین از ایران و خودرو سایپا بخرین من خودم از محصولات کرمان موتور سوار میشم این شرکت محترم سه سال یه ماشینی رو میزنه و بعد یه دفعه قطع میکنه و این مالکان ماشین هستن که میمونن با اون ماشین چیکار کنن نه تظمینی برا قطعاتش هست و نه خدماتش

    1. جناب ….حق با شماس ..اخه شرکت های استاندارد …عادت ندارن صد سال یه ماشین رو تولید کنن

    2. قطعاتشون تا ١٥ سال از روز توقف توليد تضميني در بازار هستن، نمونش دوو سيلو

  2. معذرت میخوام ولی چند نکته هست که باید بهش دقت کرد .
    این ماشین علی رغم نوشته بالا در خصوص آپشن ها خیلی امکانات رفاهی در مقابل کلاس خودش نداره .
    ۱. نداشتن سان روف
    ۲. نداشتن سیستم رهیاب و مولتی مدیا
    ۳. نداشتن صندلی های برقی
    ۴.سیستم تهویه دستی
    ۵.چراغ های بدون لنز و ساده … نسبت به j5
    ۶. فقط ۲ کیسه هوا برای سرنشینان جلو … نسبت به hc cross با ۴ کیسه هوا

  3. سلام تورو به خدا وقتی اطلاعات ندین چیزی نگین نگفتن بهتر از گفتن اشتباه هست
    j4 دارای این تجهیزات و امکانات ها هست :
    کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
    ترمز ضد قفل ABS
    توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
    کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS
    سیستم ضد سرقت
    ريموت با كنترل از راه دور
    قفل مركزي + دزدگير
    قفل شدن اتوماتيك دربها
    سنسور پارك عقب
    سنسور نور (Auto light)
    چراغ های مه شکن جلو و عقب
    تنظيم ارتفاع چراغهاي جلو
    چراغهاي جلو مجهز به سیستم مشايعت تا درب منزل
    ISOFIX
    روكش صندلي چرم
    شيشه هاي جانبي برقي
    شيشه بالابر راننده با قابليت باز شدن بصورت تک لمسی
    آینه های جانبی برقی با گرمکن
    چراغ راهنما بر روی آینه های جانبی
    تنظيم دستي ارتفاع فرمان
    كامپيوتر سفري
    راديو + CD + AUX + USB
    6 عدد بلندگو
    كنترل سيستم صوتي از روي فرمان
    كروز كنترل
    تنظيم نور صفحه كيلومتر
    عايق درب موتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا