مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش H30 کراس اعلام شد (شهریور 97)

H30 کراس که یکی از خودروهای چینی تولید گروه خودروسازی ایران‌خودرو محسوب می‌شود در حال حاضر با قیمت‌های بسیار متفاوت نسبت به کارخانه در حال معامله است. این خودرو که قبل از این با شرایط و تسهیلات ویژه‌ای به مشتریان فروخته میشد، در حال حاضر با شرایط پیش فروش یکساله به مشتریان عرضه می‌شود که همین شرایط نیز مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها مشغول پیش فروش محصولاتش با موعد یکسال به بالا است، در جدیدترین بخشنامه خود از شرایط پیش فروش H30 کراس رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با سود مشارکت 19 درصد ثبت نام کنند و در صورت انصراف از خرید خود می‌توانند از سود انصراف 17 درصدی بهره‌مند شوند.

دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک اچ‌سی کراسموعد تحویل این خودرو طبق ظرفیت پیش بینی شده برای آن، مهر و آبان سال آینده بوده و ثبت نام مشتریان طبق ظرفیت موجود انجام می‌شود.

از دیگر شرایط این پیش فروش پیش پرداخت 25 میلیون تومانی است که مشتریان می‌بایست به حساب ایران‌خودرو واریز کنند که مبلغ نهایی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود. همچنین قیمت نهایی خودرو با احتساب بیمه شخص ثالث خواهد بود.

گفتنی است ظرفیت این ثبت نام محدود بوده و شرایط ثبت نام نیز محدودیت‌های پیش فروش قبلی را ندارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا