مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی هیوندای کونا مدل 2019 (ویدئوی اختصاصی)

هیوندای کونا مدل 2019 یکی از وسایل نقلیه تمام برقی است که بهترین گزینه برای خریداران مشتاق به داشتن خودروی کراس‌اوور است. این خودروی برقی می‌تواند با یک بار شارژ کامل 402 کیلومتر را بپیماید.

یکی از ویژگیهای قدرتمند هیوندای کونا، آیرودینامیک بالا و خوب آن است که مدیون طراحی مناسب سپرها و چرخ‌های جلویش است. البته این خودرو نسخه گازوئیلی هم در بازار دارد ولی نسخه برقی آن نسبت به نسخه با سوخت فسیلی طرفداران بیشتری دارد. درون این خودرو به راحتی 4 سرنشین جای می‌گیرند.

به علاوه صفحه نمایش لمسی 7 یا 8 اینچی سیستم سرگرمی و اطلاعات در وسط کنسول قرار گرفته که رابط اپل کارپلی و اندروید اتو است و اطلاعات اساسی و لازم را در اختیار راننده قرار می‌دهد. پیشرانه برقی هیوندای کونا مدل 2019 حدود 201 اسب بخار قدرت و 291 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

بنا به گزارش منتشر شده از سوی هیوندای، اگر راننده با 100 کیلووات شارژ سریع پیشرانه را شارژ کند تنها کمتر از یک ساعت می‌تواند استارت زده و راه بیافتد ولی با شارژ سطح دو بایستی حدود 10 ساعت انتظار بکشد تا پیشرانه برقی به طور کامل پر شود. همچنین این پیشرانه برقی می‌تواند نیرو را به تمام چرخ‌ها منتقل نماید.

از دیگر تجهیزات این خودرو چراغ‌های LED در جلو، شارژ بی‌سیم موبایل و لوازم برقی، سانروف، سیستم ردیاب جهانی، نمایشگر لمسی 8.0 اینچی، سیستم سرمایشی یا گرمایشی، سنسورهای پارک خودرو، صندلی‌های انعطاف پذیر، 6 کیسه هوا و… است. قیمت پایه این خودرو با گارانتی 5 ساله یا 100 هزار کیلومتر پیمایش در بازار جهانی از 21 هزار دلار شروع می‌شود.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا کراس اوور هیوندای کونا مدل 2019 را بیشتر بشناسید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا