مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین طرح فروش پیکاپ آمیکو ویژه شهریور 97 اعلام شد

بازار خودروهای داخلی به قدری بهم ریخته است که باعث شده تا شرکت‌های خودروساز  داخلی نیز از عرضه گسترده محصولاتشان سر باز زنند و به نظر می‌رسد در این بین شرایط به گونه‌ای نیست که مشتریان و مصرف کنندگان واقعی بتوانند با یک شرایط متعادل اقدام به خرید خودرو نمایند ولی ارس خودرو در بخشنامه‌ای از شرایط فروش محدود پیکاپ آمیکو خبر داد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی ارس خودرو در بخشنامه‌ای اعلام کرد که مشتریان می‌توانند با شرایط ویژه اعلام شده توسط این شرکت اقدام به خرید پیکاپ آمیکو کرده و از شرایط ایجاد شده برای خرید مستقیم از عرضه کننده خودرو استفاده نمایند.

وحید محمدی رئیس سازمان فروش شرکت ارس خودرو دیزل در گفتگویی پیرامون این بخش‌نامه فروش اعلام کرد: قیمت وانت‌های دوکابین 217 و مدل تک کابین چیزی در حدود 145 میلیون تومان پیش بینی می‌شود. این خودروها طی 30 روز به مشتریان تحویل داده خواهد شد و مشتریان طبق زمان‌بندی ثبت نام می‌توانند مراحل تحویل خودروی خود را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: البته مشتریان قطعا طی کمتر از 30 روز خودروی خود را تحویل خواهند گرفت و تلاش ما بر تحویل 20 روزه خودروها خواهد بود. شرایط جدید فروش پیکاپ آمیکو آغاز شده و تا 15 روز آینده ادامه خواهد داشت و با توجه به محدودیت در تعداد خودروهای قابل ثبت نام، طبیعتا این طرح و مبادی ثبت نام به محض تکمیل ظرفیت ملغی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا