مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

هاوال F7 با جزئیات و زیبایی چشم نواز رونمایی شد + تصاویر

هاوال F7 از تولیدات جدید برند هاوال است که این روزها محصول اچ2 این شرکت طرفداران زیادی در کشورمان داشته و منتظر ورود و عرضه مدل‌های بیشتر از این برند چینی با کیفیت هستند. این محصول تازه وارد در موتورشو مسکو رونمایی شد و حالا هاوال تمایل دارد بازار بزرگ روسیه و به تبع آن کشورهای اطراف آن را در اختیار بگیرد و به همین دلیل اولین رونمایی محصولش را در نمایشگاه این کشور انجام داد.

به گزارش چرخان، کمپانی خودروساز چینی در حالی در موتورشو مسکو اقدام به رونمایی از هاوال F7 کرد که بسیاری از طرفداران این برند منتظر رونمایی از این محصول در نمایشگاه‌های بین‌المللی دیگری بودند و این رونمایی نمایانگر نکته مهمی است که در پس تصمیم گیری مسئولین هاوال وجود دارد و آن هم تصاحب بازار بزرگ روسیه است.

هاوال F7 دومین محصول از سری اف این خودروساز است که با امکانات بسیار جذاب و آپشن‌های قابل قبول به بازار عرضه شده است
هاوال F7 دومین محصول از سری اف این خودروساز است که با امکانات بسیار جذاب و آپشن‌های قابل قبول به بازار عرضه شده است

این خودرو که در حقیقت مدل تولید شده کانسپت HR-02 محسوب می‌شود توانست جذابیت زیادی برای مخاطبین این نمایشگاه ایجاد کرده و اغلب بازدیدکنندگان از موتورشو مسکو در نظرسنجی‌های انجام شده نمره قبولی به این خودرو دادند.

هاوال F7 دومین محصول از سری اف این خودروساز است که با امکانات بسیار جذاب و آپشن‌های قابل قبول به بازار عرضه شده است و طراحی ظاهری این خودرو نیز به شدت نسبت به سایر محصولات چینی متفاوت بوده و قطعا سلیقه بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کند.

هویت بصری این خودرو همانند دیگر محصول سری اف این برند بسیار متفاوت بوده و مشخصا نشان دهنده هویتی است که هاوال به دنبال آن بوده و پلت‌فرم مشترک این خودرو با WEY VV7 از دیگر ویژگی‌هایی است که در مورد این خودرو می‌توان گفت.

کراس اوور هاوال F7 در سایز متوسط بوده و با سه ردیف صندلی سرنشین از فضای بسیار بزرگتری برای مشتریان برخوردار است. این خودرو با دو پیشرانه 1.5 و 2 لیتری به بازار عرضه خواهد شد که پیشرانه 1.5 لیتری این خودرو دارای 150 اسب بخار قدرت و پیشرانه 2 لیتری آن توانایی تولید 190 اسب بخار دارد.

هاوال F7 از تولیدات جدید برند هاوال است که این روزها محصول اچ2 این شرکت طرفداران زیادی در کشورمان داشته و منتظر ورود و عرضه مدل‌های بیشتر از این برند چینی با کیفیت هستند
هاوال F7 از تولیدات جدید برند هاوال است که این روزها محصول اچ2 این شرکت طرفداران زیادی در کشورمان داشته و منتظر ورود و عرضه مدل‌های بیشتر از این برند چینی با کیفیت هستند

گیربکس این خودرو 7 سرعته اتوماتیک بوده و از تکنولوژی دو کلاچه بهره‌مند است. از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به مواردی از جمله: پشتی دو تکه ردیف دوم صندلی‌ها با قابلیت تنظیم زاویه، مولتی‌مدیا با نمایشگر 9 اینچ، پوشش چرم کابین، ترمز پارک برقی، گرمکن غربیلک فرمان، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن، ورود و استارت بدون کلید، 6 ایربگ، دوربین دید عقب، سیستم دید 360 درجه از اطراف و کروزکنترل تطبیق‌پذیر اشاره کرد.

کراس اوور هاوال F7از جمله ویژگی‌های بارزی که پیرامون کراس اوور هاوال F7 منتشر شده این است که هاوال به شدت روی امکانات رفاهی آن تمرکز کرده و آپشن‌های بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته است که خریداران این خودرو را از نظر مقایسه با برندهای شناخته‌شده و معتبر بین‌المللی راضی نگه می‌دارد.

طبق شنیده‌ها تولید این خودرو از اوایل سال 2019 در کارخانه‌های برون مرزی این شرکت آغاز خواهد شد و بسته به استقبال مشتریان از آن به برنامه ریزی‌های بعدی عملیاتی می‌شود. طبق قیمت‌گذاری هاوال برای کراس اوور هاوال F7 در کشور چین که چیزی در حدود 160 هزار یوان است می‌توان قیمتی در حدود 250 میلیون تومان برای بازار کشور ما برآورد کرد که طبیعتا در این بازار بی سر و ته خودروهای خارجی در کشورمان یک خودروی با کیفیت در مقابل دیگر برندهای حاضر در ایران محسوب می‌گردد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا