مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی هایپرکار بوگاتی دیوو (ویدئوی اختصاصی)

حدود یک ماه پیش کارخانه بوگاتی، هایپرکار قدرتمند لوکس خود به نام بوگاتی دیوو مدل 2019 را رونمایی کرد و توانست تحسین کارشناسان و منتقدان را به دست آورد. این خودروی جدید در واقع نسخه پیشرفته‌تر از بوگاتی شیرون موجود در بازار است که تنها تعداد محدودی از آن‌ها ساخته و تولید خواهد شد.جالب است بدانیم که نسخه دیوو اولین تلاش بوگاتی برای ارتقا دادن مدل شیرون نبوده و قبل از آن نسخه شیرون اسپرت با آئرودینامیک بهتر و قدرت بالاتر از لحاظ شتاب و ایمنی وارد بازار شده است. بوگاتی دیوو خودروی سوپر اسپرتی است که به افتخار راننده رالی آلبرت دیوو نامگذاری شده است. مسئولان بوگاتی اعلام کرده‌اند که 500 دستگاه از شیرون ساخته می‌شود ولی از نسخه دیوو تنها 40 دستگاه سفارشی ساخته خواهد شد.بوگاتی دیوو مدل 2019 مجهز به پیشرانه W16 دارای ظرفیت 8.0 لیتری با قدرت خروجی 1479 اسب بخار و گشتاور 1180 نیوتن متر بوده که می‌تواند در 2.5 ثانیه شتاب خود را از 0 به 100 برساند و حداکثر سرعتی معادل 380 کیلومتر بر ساعت در جاده‌ها داشته باشد. این خودرو در سگمنت کوپه قرار دارد و توانسته از 7.5 از 10 امتیاز منتقدان را به خود اختصاص دهد. از ویژگیهای بارز ظاهری بوگاتی دیوو چراغ‌های جدید در جلو و عقب به همراه سپر کاملا نو‌، آئرودینامیک فوق‌العاده، ظاهری جذاب و خشن دارد. در درون کابین خودرو تغییرات زیادی نسبت به مدل شیرون پیدا نکرده است و می‌توان گفت تنها بعضی از آپشن‌های داخل بنا به دلخواه مشتریان می‌تواند تغییر پیدا کند. همچنین جذابیت این خودرو تطابق رنگ‌آمیزی داخل خودرو با ظاهر بیرونی است.

مهندسان بوگاتی رنگ منحصر به فرد آبی و خاکستری مسابقه‌ای بر روی فرمان، پنل درب‌ها، داشبورد، کنسول مرکزی، صندلی‌ها و تریم‌های داخلی را نیز تعبیه کرده‌اند که زیبایی دیوو را دو چندان کرده است. تنها ایرادی که به این هایپرکار گرفته‌اند شامل سنگین وزن و گران قیمت بودن آن از طرف کارشناسان عنوان شده است.در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با هایپرکار بوگاتی دیوو مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا