مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل دوم نیسان جوک وارد بازار می‌شود

بنا به گزارش مسئولان نیسان، تا چند ماه دیگر نسل دوم نیسان جوک برای اولین بار به بازار جهانی عرضه خواهد شد. در خبرها آمده که این نسل جدید هیچ شباهتی به نسل پیشین خود ندارد.نسل دوم نیسان جوک در استودیو لندن نیسان طراحی شده و بر اساس خبری منتشر شده از خبرگزاری Autocar  طراحی این خودرو چندین بار مورد بازبینی قرار گرفته تا به مرحله نهایی رسیده است. این نسل جدید جوک هیچ شباهتی به مدل‌های  lmx یا لیف ندارد و تنها می‌توان گفت ظاهری خشن در عین حال فریبنده با کاربری جاده‌های شهری را دارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند تا شش ماه دیگر این خودرو در بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید و سروصدای زیادی را در بازار ایجاد خواهد کرد.

ساخت دومین نسل نیسان جوک حدود 3 سال طول کشید ولی از سال گذشته میلادی خبرهای ضد و نقیض از ورود این محصول به بازار در خبرگزاری‌ها منتشر شد که هیچ کدامشان به واقعیت تبدیل نشد.هنگامیکه نسل اول نیسان جوک به بازار عرضه شد توانست محبوبیت زیادی در بازار اروپا بدست آورد و یکی از محصولات شیک و جذاب برای ویژگیهای مختلف شناسایی شود. یکی از مسئولان نیسان در مصاحبه‌ای که انجام داده بیان کرده که کار عرضه این خودرو برای اولین بار بسیار راحت بوده چرا که توقع‌ها از این محصول پایین بوده است و با استقبال خوبی روبرو شده ولی برای این نسل به دلیل بالا رفتن انتظارات کار مهندسان و طراحان بسیار سخت شده و از این رو مسئولان سعی کرده‌اند بهترین نسخه از این خودرو را به بازار ارائه کنند.نیسان جوک جدید مجهز به پلتفرم V اتحادیه میتسوبیشی-نیسان-رنو است و پیشرانه آن از خانواده نیسان اقتباس شده است که برای مدل‌های قشقایی و میکرا به کار گرفته شده‌اند. به احتمال زیاد این نسل جدید دو پیشرانه بنزینی شامل سه سیلندر توربوشارژ 0.9 لیتری و چهار سیلندر توربو 1.2 لیتری خواهد داشت و برای نسخه دیزلی چهار سیلندر 1.5 لیتری را در اختیار خواهد گرفت. بنابراین با قطعیت می‌توان اعلام کرد نسل دوم نیسان قشقایی سال 2019 میلادی روی خط تولید می‌رود. برای خبرهای بیشتر از این وسیله نقلیه و دیگر محصولات نیسان همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا