مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط پیش فروش نقدی محصولات سایپا با موعد کوتاه مدت اعلام شد

چند روزی است که با تدبیر وزارت صنعت و خودروسازان طرحی در رسانه‌های اقتصادی مطرح می‌شود که طبق آن این شرکت‌ها موظف به عرضه خودرو با قیمت‌های قطعی بوده و همین‌طور موعد تحویل این خودروها 45 روزه خواهد بود. ساعاتی قبل گروه خودروسازی سایپا طی بخشنامه‌ای شرایط فروش محصولاتش را اعلام نمود که خبری از شرایط فوق‌الذکر نبود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان می‌توانند از صبح فردا با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش کنند که موعد تحویل این خودروها کوتاه مدت بوده و طبق شرایطی که در ادامه مطرح می‌کنیم خواهد بود.

طرح پیش فروش سایپا 131

اولین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت 11 میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آذر، دی، بهمن 97 و اردیبهشت و خرداد 98 تعیین شده است.

طرح پیش فروش سایپا 132

دومین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت 11 میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم اردیبهشت و خرداد 98 قید شده است.

طرح پیش فروش سایپا 151

سومین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت 11 میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آبان، آذر، دی و بهمن 97 تعیین شده است.

طرح پیش فروش تیبا بنزین سوز

چهارمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت 14 میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آذر، دی، بهمن 97 و اردیبهشت و خرداد 98 قید شده است.

طرح پیش فروش تیبا 2

پنجمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت 15 میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های دی، بهمن، اسفند 97 و اردیبهشت و خرداد 98 تعیین شده است.

طرح پیش فروش ساینا

ششمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت 15 میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم اسفند 97 و اردیبهشت  و خرداد 98 قید شده است.

 

طرح پیش فروش وانت نیسان تک سوز

هفتمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت 19 میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند 97 تعیین شده است.

 

طرح پیش فروش وانت نیسان دوگانه سوز

هشتمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت 21 میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آبان، آذر، دی و بهمن 97 تعیین شده است.

شرایط و نکات اختصاصی این طرح:

1- سود مشارکت در همه خودروها 15 درصد بوده و مشتری از سود انصراف 12 درصدی در صورت انصراف از خرید بهره‌مند می‌شود.

2- ثبت نام صرفا اینترنتی بوده و هیچ گونه امکان ثبت نام در نمایندگی‌ها وجود ندارد.

3- مشتری از هیچ گونه حق صلحی برخوردار نیست.

4- هر کد ملی صرفا قادر به سفارش یک خودرو خواهد بود.

5- مشتریانی که در یک سال و نیم گذشته از این شرکت خودرو خریداری کرده باشند در این شرایط فروش حق شرکت ندارند.

6- قیمت خودروها در زمان صدور دعوت‌نامه مشخص می‌شود و مشتری می‌بایست مابه‌التفاوت را به حساب سایپا واریز کند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. چقدر عالی….هم قیمتا قطعی بودن هم موعد تحویلشون ۴۵ روزه.دیگه بهتر از این چی میخوان این ملت قدرنشناس؟!!!!!!!!

    1. با سلام من یک دستگاه تیبا صندوق دار بنزینی 97/3/9 پذیرش و 97/9/1 تمکیل وجه و دعتونامه صادر شد. تحویل خودرو دوماه بعد از تمکیل وجه بود اما هنوز که 97/11/4 هستش خبری نشده و من سرویس مدرسه هستم. تورو خدا پیگیری کنید. اینم شماره تماسم 09383567688

  2. من سایت چرخان رو خیلی دوست دارم ولی این تیتر رو که دیدم خیلی افسوس خوردم………..

    اخه کجای این طرح میشه تحویل فوری همراه با قیمت قطعی

    لااقل جلوی این تیتری که زدید “شرایط پیش فروش نقدی محصولات سایپا با موعد کوتاه مدت اعلام شد” این علامت رو هم میذاشتید !!!!!!!!!!!!!!!!!
    مرسی

    1. با سلام میلاد عزیز
      ولی تیتر ما عینا طرحی است که سایپا منتشر کرده و هیچ بحثی از قیمت قطعی و … نزدیم! متوجهیم که اینها قول داده بودند فروش نقدی با قیمت قطعی و 45 روزه بدن ولی زدن زیرش و دوماهه زدن اونم قطعا سهمیه کم که به خیلی ها نمیرسه. ما رسانه ایم و زور خودمونو میزنیم که صدای مردم رو به مسئولین وزارت صنعت و خودروسازها برسونیم ولی زور دست اینهاست و میدونن اول و آخرش مردم مشتری ماشیناشون هستند و هر جور دلشون میخواد بازی می کنن!

  3. قیمت غیر قطعی اونم تو این شرایط که هر روز بر طل افزایش قیمت و ازادسازی قیمت خودرو میکوبند!! چطور اطمینیان کنیم و بخریم و فردا تو عمل انجام شده قرار نگیریم و نتونیم مابقی پول خودرو رو جور کنیم. چرا تو این کشور کسی جلوی این دو خودرو ساز سودجو رو نمیگیره و اینا هر کاری دلشون میخواد انجام میدن؟!! هنوز بودجه مردم به افزایش قیمت یکباره سال 92 نرسیده که دوباره اون برنامه رو دارید پیاده میکنید.یه دفعه بگید قشر کارمند برید بمیرید که کشور رو ما دو لپی هاپولی کردیم و به شما هم چیزی نخواهد رسید جز فقر و حسرت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا