Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش ایران‌ خودرو اعلام شد (بروزرسانی: 18 شهریور 97)

شرایط فروش ایران‌خودرو که چند روزی بود خبر آن منتشر شده بود، اعلام شد و طبق همان چیزی که منتظر بودیم قیمت قطعی برای این محصولات اعلام نشده و صرفا مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت‌های اعلام شده اقدام به خرید کرده و سپس مبلغ اعلامی شرکت را برای تکمیل وجه به حساب این شرکت واریز کنند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از آغاز شرایط فروش محصولاتش خبر داد که مشتریان می‌توانند با توجه به شروط موجود در این بخشنامه اقدام به خرید کرده و در موعد ثبت نامی خودروی خود را تحویل بگیرند.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرواز جمله شرایط این پیش فروش می‌توان به محدود بودن خرید برای افراد زیر 18 سال اشاره کرد و برخلاف طرح‌های قبلی که معمولا دلالان اقدام به خرید خودرو با شماره ملی نونهالان و نوزادان می‌کردند، این موضوع مدیریت شده و امکان خرید برای افراد زیر 18 سال ممنوع شده است.

ایران‌خودروهمچنین گروه خودروسازی ایران‌خودرو در این طرح امکان صلح و فروش را برای مشتریان ممنوع کرده‌اند و هیچ گونه امکان واگذاری قرارداد یا خودرو تا یکسال برای مشتری فراهم نخواهد بود.

خودرو به مشتری ثبت نام کننده تحویل داده می‌شود و به هیچ وجه امکان تحویل خودرو به دیگر افراد وجود ندارد و هر کد ملی پس از احراز صلاحیت‌های مختلفی که به صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌شود، امکان ثبت یک سفارش را خواهد داشت.

این طرح فروش ایران‌خودرو صرفا اینترنتی بوده و پرداخت از طریق درگاه آنلاین انجام‌پذیر است و طبیعتا حواله و پرداخت دستی قابل قبول نیست و مشتری را از خرید باز می‌دارد. همچنین امکان ثبت نام صرفا برای مشتریان حقیقی وجود داشته و مشتریان حقوقی و نمایندگان امکان ثبت نام نخواهند داشت.

در زمان تحویل خودرو هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نخواهد شد و مشتری طبق مبلغ اعلامی در دعوتنامه اقدام به تکمیل وجه خواهد نمود و به همین دلیل هرگونه اعتراض در این زمینه از طریق بخش فروش این شرکت قابل پیگیری خواهد بود.

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرونکات مهم برای دسترسی به سایت ثبت نام ایران‌خودرو

1- ابتدا دسترسی خود را به اینترنت چک کنید و ترجیحا عملیات ثبت نام را صرفا از طریق کامپیوتر انجام دهید تا سرعت عملکرد شما بالا باشد.

2- دانلودهای پس زمینه سیستم خود را چک کنید. بعضا ویندوز یا دیگر نرم افزارها معمولا شروع به دانلود بروزرسانی‌های خود می‌کنند که از سرعت اینترنت شما می‌کاهد. همگی آنها را قطع کنید و مطمئن باشید که کسی جز شما به اینترنت مدنظر دسترسی ندارند.

3- از مرورگر مطمئن و بروزشده استفاده کنید. استفاده از مرورگرهای قدیمی و منقضی شده قطعا سرعت دسترسی شما را به سایت اینترنتی خودروسازان محدود می‌کند.

4- یکی از نکات مهم در بهتر شدن دسترسی شما به سایت ثبت نام ایران‌خودرو و شرایط فروش ایران‌خودرو دسترسی به دی‌ان‌اس‌های شرکت زیرساخت است. در صورتی که دی‌ان‌اس‌ سیستم شما به دی‌ان‌اس‌ سرور عمومی شرکت سرویس دهنده اینترنت متصل باشد قطعا مشکلات موجود روی آن بر روی کیفیت سیستم شما موثر خواهد بود. ترجیحا با استفاده از آموزش‌های موجود در اینترنت دی‌ان‌اس‌ سرور مودم و سیستم خود را روی 217.218.127.127 و 217.218.155.155 بگذارید تا دسترسی شما بهتر شود. قطعا در صورت تغییر این مورد به صورت محسوس و ملموس بهبود سرعت را خواهید دید.

5- به هیچ وجه از فیلترشکن استفاده نکنید چرا که معمولا ادمین سرور سایت‌های این چنینی دسترسی آی‌پی‌های خارجی را محدود می‌کنند و به طور کلی طبیعتا دسترسی یک فرد ایرانی به سرور داخل ایران بسیار بهتر از یک فرد خارجی است!

 

 

شرایط فروش ایران‌خودرو بروز رسانی 18 شهریور 97

 

دیگر شرایط اضافه شده به این طرح فروش عبارتند از :

1- شرایط فروش با توجه به نیاز شرکت یا مشتری قابل تمدید بوده و این امکان برای طرفین قرارداده شده است.

2- سود مشارکت در این طرح 18 درصد بوده و مشتری از سود 15 درصدی در صورت انصراف بهره‌مند خواهد شد.

3- مشتری از هدیه مشارکت در تولید برای تحویل آبان و آذر 98 به میزان دو درصد سود اضافه در مبلغ پرداختی بهره‌مند خواهد شد.

4- مشتری از هدیه مشارکت در تولید برای تحویل دی به بعد به میزان 3 درصد سود اضافه در مبلغ پرداختی بهره‌مند خواهد شد.

5- پیش پرداخت لازم در این طرح 20 تا 25 میلیون تومان بوده و موعد تحویل نیز آبان تا اسفند 98 خواهد بود.

 

 

 

نکته مهم: مخاطبین عزیز توجه فرمایید که شرایط اعلامی ایران‌خودرو عینا همین چیزی است که می‌بینید. نه خبری از نوع خودرو هست و نه خبری از زمان تحویل کوتاه مدت! پیگیری‌های تحریریه چرخان برای تایید این مطلب که این طرح فروش همان طرح فروش وعده داده شده است یا خیر هنوز به نتیجه نرسیده است.

3 دیدگاه
  1. ///mahdispd می گوید

    آبان تا اسفند۹۸؟؟۱۳۹۸؟؟این مگه قرار نبود ۴۵روزه باشه؟؟

  2. M می گوید

    دعوتنامه های شهریور ۹۷ کی میاد؟

  3. ناشناس می گوید

    شما مردم رو گیر آوردیم کارشون گرفتین خوب چیل مردمو میزنین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.