Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جزئیات مسابقه درگ بین برندهای مرسدس، مک‌لارن و استون مارتین (ویدئوی اختصاصی)

مسابقه درگ ریس یا شتاب، مسابقه‌ای است که در یک مسیر مستقیم با طول مشخص، بین خودروها انجام می‌شود. در کشورهای مختلف و جاده‌های مشهور، هر ساله انواع مسابقات درگ در دسته بندی‌های مختلف صورت می‌گیرد. در این سری از ویدئوهای اختصاصی محصولات مختلف از سه برند مختلف مرسدس، مک‌لارن و استون مارتین را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

از هر برند دو مدل خودرو با هم در سه تست مختلف شتاب اولیه، شتاب بعد از داشتن سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت و تست ترمز بعد از داشتن سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت مورد بررسی قرار می‌گیرند و برنده این سه تست وارد دور دوم مسابقات می‌شود که با غول خودروهای موجود در بازار جهانی یعنی تسلا مدل S P100D مسابقه می‌دهند تا مشخص شود که کدام یک از این خودروها می‌تواند خودروی سوپرلوکس تسلا را شکست دهد.

خودروی اول مرسدس بنز AMG E63 S مجهز به پیشرانه هشت سیلندر توئین توربو ۴.۰ لیتری دارد که می‌تواند ۶۱۲ اسب بخار قدرت تولید کند و با تمام آپشن‌ها در بازار حدود ۱۰۵ هزار پوند به فروش می‌رسد. خودروی دوم نیز مرسدس بنز AMG GTR مجهز به پیشرانه توئین توربو ۸ سیلندر با گنجایش ۴.۰ لیتر است که می‌تواند ۶۷۰ اسب بخار قدرت داشته باشد و با تمام آپشن‌هایش ۱۷۰ هزار پوند قیمت‌گذاری شده است. از خودروهای استون مارتین مدل اول DB11 هست که همانند سری‌های AMG پیشرانه برایش نصب شده ولی قدرت خروجی‌اش ۵۱۰ اسب بخار هست و قیمتش ۱۷۵ هزار پوند تعیین شده است. خودروی بعدی استون مارتین ونتیج GT8 دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری با قدرت ۴۴۶ اسب بخار قدرت است و تنها ۱۵۰ دستگاه از این خودرو به روی خط تولید رفته و در بازار با قیمت ۲۱۰ هزار پوندی معامله می‌شود.

اولین خودروی مک‌لارن 720S هست که پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو ۴.۰ لیتری دارد و می‌تواند ۷۲۰ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۷۱۷ نیوتن متر تولید کند و متصل به جعبه دنده اتوماتیک ۷ سرعته محور عقب است و به معنای واقعی یک هیولاست که در بازار حدود ۲۶۰ هزار پوند معامله می‌شود. مدل دیگر مک‌لارن 675LT است که نسبت به بقیه مدل‌ها کمی قدیمی‌تر هست و دارای پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو ۳.۸ لیتری است و می‌تواند ۶۷۵ اسب بخار قدرت تولید کند و ۳۴۰ هزار پوند به دلیل قدیمی‌ بودن قیمت دارد.

در نهایت برنده بازیهای این سه برند با خودروی تمام برقی تسلا مدل S P100D مجهز به دو پیشرانه برقی ۱۰۰ کیلووات ساعت با قدرت خروجی ۷۶۱ اسب بخار هست که در بازار با قیمت منصفانه ۱۳۰ هزار پوند به فروش می‌رسد. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با جزئیات خودروهای سه برند مرسدس، مک‌لارن و استون مارتین آشنا شوید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.