مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

با 90 میلیون تومان، چه خودروهایی را می‌توان خرید؟ (بروزرسانی شهریور 97)

در حال حاضر بازار خودرویی ایران در آشفته ترین حالت خود قرار داشته و قیمت خودروها ساعت به ساعت تغییر می‌کند.  در این مطلب به سراغ بررسی بازه قیمتی 90 میلیون تومان در شرایط فعلی بازار خودرویی کشور می‌رویم و برخی از خودروهایی که می‌توان با این بودجه تهیه کرد را نام خواهیم برد. با ما همراه باشید.

(لازم به ذکر است اغلب خودروهای نام برده شده در این گزارش به صورت کارکرده هستند)

1-دنا پلاس

دنا پلاس به عنوان سومین خودرو ملی گروه صنعتی ایران خودرو شناخته شده و در حال حاضر یکی از پر فروش ترین سدان‌های اقتصادی موجود در بازار خودرویی کشور است. این خودرو دارای یک موتور 1.7 لیتری تنفس طبیعی با قدرتی برابر با 114 اسب بخار و گشتاوری برابر با 155 نیوتن متر است.

لازم به یاداوریست که با بودجه ذکر شده، میتوان دنا پلاس را با مدل ساختاری 1396 و با کارکردی کمتر از 20 هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی (بیمه نامه مدت دار، لوازم اضافه و …) تهیه کرد.

2-رنو ساندرو

رنو ساندرو در واقع نمونه هاچ بک تندر 90 موجود در ایران است که توسط کمپانی فرانسوی رنو حدود 12 سال پیش تولید شد. این خودرو در ایران توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ و به بازار خودرویی کشور عرضه می‌شود و دارای تقاضای بالایی برای خرید از سوی مشتریان است. رنو ساندور دارای یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 140 نیوتن متر است.

لازم به ذکر است که با بودجه اعلام شده، می‌توان رنو ساندرو را در نمونه اتوماتیک با مدل ساختاری 1395 و با کارکردی کمتر از 41 هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی تهیه کرد.

خودروهای سواری3-لیفان X60

لیفان X60 یکی از کراس اوورهای چینی و اقتصادی موجود در بازار خودرویی ایران بوده که با همکاری برند چینی لیفان، توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و روانه بازار می‌شود. این خودرو دارای یک موتور 1.8 لیتری تنفس طبیعی با قدرتی برابر با 131 اسب بخار و گشتاوری برابر با 168 نیوتن متر است.

لازم به ذکر است که با بودجه اعلام شده، می‌توان لیفان X60 را با مدل ساختاری 1394 با گیربکس دستی در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی با کارکردی در حدود 60 هزار کیلومتر خریداری کرد.

4-مگان 2000 اتوماتیک

رنو مگان یکی از بهترین خودروهای تولید شده در خطوط تولید شرکت پارس خودرو از گذشته تاکنون بوده و از کیفیت و دوام خوبی پس از گذشت چندین سال برخوردار است. رنو مگان در نمونه اتوماتیک 2000 خود دارای یک پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی با قدرتی برابر با 136 اسب بخار و گشتاوری برابر با 188 نیوتن متر است.

لازم به ذکر است که با بودجه‌ای برابر با 90 میلیون تومان، می‌توان رنو مگان 2000 را با مدل ساختاری 1389 و با کارکردی کمتر از 165 هزار کیلومتر تهیه کرد.

5-تندر پلاس دنده‌ای

تندر پلاس در واقع فیس لیفت تندر 90 بوده که مورد توجه بخشی از مشتریان داخلی قرار گرفته و تقاضا برای خرید آن نسبتا بالا اعلام شده است. تندر پلاس دارای موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 140 نیوتن متر است.

لازم به ذکر است که با بودجه اعلام شده، میتوان این خودرو را با مدل ساختاری 1397 و به صورت صفر کیلومتر خریداری کرد.

6-برلیانس h330

برلیانس h330 در واقع یک سدان اقتصادی چینی بوده که چند سالیست توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ و به بازار خودرویی کشور عرضه می‌شود. این خودرو دارای دو نوع پیشرانه است که در این گزارش نمونه 1.5 لیتری آن با قدرت 103 اسب بخار و گشتاوری برابر با 138 نیوتن متر با گیربکس اتوماتیک 4 سرعته لحاظ گردیده است.

لازم به ذکر است که با بودجه اعلام شده، می‌توان برلیانس h330 در نمونه اتوماتیک با مدل ساختاری 1396 با کارکردی کمتر از 27 هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی خریداری کرد.

پژو 207 هاچ بك7-پژو 207 جدید (اتوماتیک)

پژو 207 جدید در واقع فیس لیفت 207 قدیمی بوده که دستخوش تغییرات ظاهری و داخلی جزئی شده است. این خودرو توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید و روانه بازار می‌شود و دارای تقاضای بسیار زیادی برای خرید از سوی مشتریان است. پژو 207 جدید از همان پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 142 نیوتن متر به همراه گیربگس اتوماتیک 4 سرعته بهره می‌برد.

لازم به ذکر است که با بودجه معین شده، می‌توان 207 جدید را در نمونه اتوماتیک با مدل ساختاری 1396 و با کارکردی در حدود 30 هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی خریداری کرد.

 

در پایان لازم به یاداوریست که قیمت اعلامی برای هر خودرو مربوط به تاریخ 19 شهریورماه سال جاری است.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. داداش بخدا سه ماه مردم نخرند کارشون تمومه و این دو لکه برای همیشه پاک خواهند شد کاش مردم یه کم عقل داشتند

  2. من بین اینها جک جی ۵ اتومات رو میپسندم یه مدل ۹۳ کارکرد ۸۰ تا میشه حدودا

  3. ای کاش مردم فرانسه ایران بودند تا به اینا نشون میدادن … حیف که ژنتیک مردم ما خراب شد. خیلی ها دو رو شدن.

  4. مردم ما خیلی ساده اند کافی دوماه خرید نکنید ببین رو دستشان باد میکنه یانه او موقع است که التماست میکند که به قیمت دلخواه بخری اینها بخدا ماراشناختن خرمان کردن شال کردن سوارمان میشن ملت چیزی ازدست نمدید امتحان کنید ارزش داره بخدا

  5. دلخوش به این مقدار نباشید روزای بدتر در پیش هست برای یک لگن صد ملیون پول بدیم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا