مکمل بنزین
گوناگونخبر

تایید رسمی نیسان؛ نسل جدید سری Z در راه است

طبق گفته‌های مدیر ارشد بخش طراحی‌های خارجی شرکت نیسان، این شرکت ژاپنی در حال ساخت جانشین جدید 370Z است.

نسل حال حاضر سری Z نیسان که یک خودروی کوپه دو سرنشین و دیفرانسیل عقب بوده چیزی حدود یک دهه است که باقیمت بالا و البته طراحی جذاب خود، در حال رقابت با رقیبان سرسخت خود است. اما اکنون، آلفونسو آلبایسا، مدیر ارشد طراحی‌های خارجی نیسان، شخص بااستعدادی که پشت طراحی خودروهایی مانند اینفینیتی پروتوتایپ 9 و طرح مفهومی عالی و مجلل اینفینیتی Q، قرار دارد، کار کردن شرکت نیسان روی خودروی جدید سری Z را تائید کرده است.

ازآنجایی‌که شرکت ژاپنی، کار سخت و پیچیده‌ای را به‌منظور ساخت نسل جدید این خودروی جذاب پیش روی خود دارد، انتظار می‌رود که نمایشگاه خودرویی بین‌المللی توکیو که در اکتبر 2019 (بیش از یک سال دیگر) برگزار خواهد شد، بهترین مکان برای رونمایی از خودرویی باشد که نیاکان آن چیزی حدود نیم‌قرن است که از طرف این شرکت خلاق ژاپنی در دست تولید هستند.

این تمام اطلاعاتی است که آلفونسو آلبایسا در اختیار رسانه‌ها گذاشته است. چیزی که دراین‌بین قطعی است، کار کردن حتمی نیسان برای تولید نسل جدید سری Z خود بوده که قرار است طبق شایعات، با شرکت مرسدس بنز نیز در این پروژه همکاری داشته باشد. این برنامه همکاری، شامل قرض گرفتن یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری از مرسدس بنز و یا یک موتور 3 لیتری V6 از اینفینیتی (برند لوکس زیرمجموعه نیسان) است.

انتظار می‌رود که محدوده قدرتی این ژاپنی تازه‌وارد نیز در حدود 400 اسب بخار بوده و بعد از تولید نمونه‌های اولیه، تولید نمونه‌های هیبرید این ابر خودروی جذاب نیز توسط نیسان کلید بخورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا