Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتشار تیزر جدیدی از کراس‌بک DS3

کمپانی فرانسوی DS قرار است فردا محصول جدید خود را در استودیو طراحی DS در پاریس رونمایی کند. این رویداد به صورت زنده روی وب قرار خواهد گرفت ولی جالب است بدانید که تیزر جدیدی از کراس‌بک DS3 در فضای مجازی منتشر شده که جزئیات اندکی از این خودرو را آشکار می‌کند.

بنا به پتنت‌هایی که منتشر شده از این وسلیه نقلیه جدید می‌توان گفت این برند لوکس فرانسوی به احتمال زیاد نسخه سایز کوچک کراس‌بک DS3 را فردا رونمایی خواهد کرد. در تصاویری که منتشر شده طراحی کراس‌بک DS3 بسیار شبیه به دیگر مدل‌های DS هست که نمایانگر خم و پیچ‌ها و برند تجاری ‌DS است و همین امر باعث شده بسیاری از کارشناسان این خودرو را رقیب جدی برای دو مدل مینی کانتری من و آئودی Q2 بدانند.

با توجه به تصاویر پتنت منتشر شده باید گفت که طراحان برند DS کابین فانتزی با شکل الماسی را برای این خودروی جدید طراحی کرده‌اند. از دیگر تجهیزات داخلی این خودرو فرمان سه پره با گزینه‌ها و دکمه‌های مختلف برای کنترل هر چه بیشتر خودرو تعبیه کرده‌اند که رانندگی را آسان می‌کنند. همچنین انتظار سیستم سرگرمی و اطلاعات شناور را در این خودرو باید داد.

طراحی پلتفرم این خودرو برگرفته شده از نسل آتی پژو 208 با اسم CMP هست که می‌تواند پیشرانه‌های مختلف احتراق درون سوخت را در خود جای دهد. البته کارشناسان اعلام کرده‌اند که نسخه برقی این خودرو با قدرت خروجی 113 اسب بخار و باتری 50 کیلووات ساعتی به بازار عرضه خواهد شد و با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 450 کیلومتر مسیر را طی کند.

بعد از این رونمایی، برند ‌DS این کراس‌اوور سابکامپکت را در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش خبرنگاران بین‌المللی و عموم در می‌آورد. نظر شما درباره محصولات فرانسوی DS چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.