مکمل بنزین
خبرداخلی

زمان شروع طرح پیش فروش ایران‌خودرو و قیمت خودروها در سه ماه آینده

شرایط فروش و پیش فروش ایران‌خودرو چیزی است که بسیاری از کاربران اینترنتی روزهای گذشته منتظر آن بودند و پس از پیش فروش پرحاشیه گروه خودروسازی سایپا که در هفته گذشته انجام شد و طی آن 50 هزار خودرو از این شرکت به مشتریان فروخته شد و نقدینگی خوبی از آن سایپا شد، حالا همه منتظر پیش فروش گروه خودروسازی ایران‌خودرو هستند تا بخشی از نقدینگی سرگردان جامعه را به خود جذب کند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که طی روزهای گذشته خبر از پیش فروش بدون نام برای محصولاتش با موعد تحویل یکسال آینده داده بود حالا با اعلام اینکه این پیش فروش انجام شده چیزی متفاوت از آن خبر قبلی است، به پیش فروش محصولات با شرایط متفاوت اشاره کرد که طیق اخبار موثق و اختصاصی چرخان از روابط عمومی این شرکت خودروهایی مانند پژو و سمند در این طرح به مشتریان عرضه خواهد شد.

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودروطبق اطلاعات منتشر شده از این طرح فروش ایران‌خودرو مشتریان می‌توانند با پیش پرداختی نزدیک به مبلغ فعلی خودروها اقدام به ثبت سفارش کنند. پیش شرط ثبت نام در این طرح فروش مواردی از جمله بالای 18 ساله بودن افراد است که به دلیل سو استفاده برخی از دلالان در پیش فروش‌های قبلی در نظر گرفته شده است.

هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون این طرح پیش فروش گفت: ما در حال حاضر توانستیم مجوز پیش فروش 40 هزار خودرو را دریافت کنیم و از هفته آینده اقدام به پیش فروش این محصولات خواهیم کرد که این تاخیر به دلیل انجام کارهایی است که برای این پیش فروش خاص در نظر گرفته شده است.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرووی در پاسخ به سوالی پیرامون شرایط خاص این پیش فروش و تمهیدات این شرکت برای جلوگیری از حضور دلالان و پیش خرید کنندگان محصولات سایپا در این طرح گفت: ما برای جلوگیری از ثبت نام مشتریانی که در طرح پیش فروش گروه سایپا ثبت سفارش کردند در خواست کردیم که لیست اسامی آنها به ما داده شود تا بتوانیم با پایش این اسامی از ثبت نام آنها جلوگیری کنیم تا امکان سفارش برای افراد بیشتری را فراهم نماییم.

طرح فروش ایران‌خودرو

وی در ادامه افزود: البته هنوز این اسامی را دریافت نکردیم و به محض دریافت این اسامی مقدمات شروع پیش فروش را انجام می‌دهیم که طبق پیش بینی‌ها در هفته آینده خواهد بود. موعد حدودی شروع این پیش فروش اوایل هفته آتی خواهد بود و مشتریان می‌توانند طبق شرایط اعلام شده اقدام به ثبت نام نمایند. امیدواریم با توجه به تسهیلات و اقداماتی که برای ترخیص قطعات و مواد اولیه خودروسازان انجام شده، عملی کردن تعهداتمان بهتر انجام شده و تاخیرهایی که در فرایند تحویل خودروها ایجاد شده رفع گردد. طبق پیش بینی‌ها به نظر می‌رسد در سه ماه آینده روال تولید و فروش خودرو عادی شده و تلاطم‌های فعلی از بین برود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا