مکمل بنزین
خبرداخلی

لاکچری‌ترین خودروی بازیکنان فصل 97-98 پرسپولیس چیست؟

یکی از مسائلی که پیرامون بازیکنان فوتبال علی‌الخصوص بازیکنان پرسپولیس و استقلال وجود دارد این است که اگر کسی قصد تماشای خودروهای لاکچری و روز دنیا را داشته باشد با مراجعه به محل تمرین این دو باشگاه به راحتی به این هدف دست یافته و مدل‌های مختلف لوکس‌ترین برندهای خودروسازی دنیا را مشاهده می‌کند. این موضوع در پرسپولیس 97-98 برقرار بوده و سیامک نعمتی با دوج چلنجر توانست عنوان لاکچری‌ترین بازیکن را برای خود تصاحب کند.

به گزارش چرخان، یکی از حواشی پیرامون بازار خودروی کشور اندک محصولاتی است که با قیمت‌های نجومی و میلیاردی وارد کشور شده و فروشنده و مشتریان خاص و هدف خود را دارد که عملا بازار آن را نیز محدود می‌کند ولی با توجه به اوضاع بازار در سال‌های اخیر معمولا مشتریان خودروهای لاکچری از قشر بازیکنان و بازیگران بوده است.

خودروی سیامک نعمتی

بازیکنان پرسپولیس و استقلال که جزو معروف‌ترین افراد کشور محسوب می‌شوند معمولا کری‌های عجیبی نیز در بحث خودرو دارند و بعضی از آنها به قدری برای این موضوع پول خرج می‌کنند که به گفته بسیاری از هواداران، حضور این بازیکنان در سر تمرین معمولا با خودروهای متفاوت میلیاردی بوده و حتی شناخت بعضی از آنها با استفاده از شناخت خودرو امری محال به نظر می‌رسد!

سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس در این بین یکی از خاص‌ترین خودروبازهایی است که به شدت به مدل‌های لاکچری و خاص خودروهای موجود در بازار علاقه‌مند بوده و به گفته بعضی از هواداران این تیم هر بار در تمرین با یک سورپرایز جدید وارد می‌شود و برخلاف بازیکنانی مثل محمد انصاری و شایان مصلح و سیدجلال حسینی و … که اصولا علاقه‌ای به خرید خودروهای لاکچری نشان نمی‌دهند و با خودروهای بسیار ساده مانند پژو 206 وارد تمرین می‌شوند، او معمولا با خودروهای چند صد میلیون و میلیاردی به تمرین می‌آید که تعجب همه هواداران را نیز بر می‌انگیزد!

خودروهای خارجی مرد هزار چهره بازار خودروقیمت حدود 30 هزار دلاری این خودرو نشان می‌دهد که سیامک نعمتی که دو سالی است به پرسپولیس آمده حالا صرفا یکی از خودروهایش حدود 500 میلیون تومان می‌ارزد و با توجه به خاص بودن آن حتی در بازار پرنوسان فعلی خودروهای خارجی امکان فروش گران‌تر آن را نیز دارد!

البته با توجه به مدل این خودرو و زمان خرید احتمالی شاید می‌توان متصور سود حدود چند صد میلیون تومانی این بازیکن از خرید این خودرو بود چرا که قطعا این خودرو با دلار حوالی 4 هزار تومان خریداری شده و به قول معروف: پول، پول آورده است.

البته گفتنی است که می‌دانیم خودروی بازیکنان فوتبال معمولا بسیار بالاتر از این حرف‌هاست و معمولا یک خودرو با برندهای بنز یا بی‌ام‌و دارند ولی اصولا افرادی که با محیط تمرین تیم‌های پرطرفدار آشنایی دارند می‌دانند که امثال سیامک نعمتی در تیم‌های بزرگ بسیار کم دیده می‌شود که با خودروهای این چنینی وارد تمرین شوند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا