Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت و زمان عرضه شاسی‌بلند زامیاد مشخص شد + عکس

شاید شنیدن خبر تولید یک شاسی بلند در ایران در زمانی که صنعت خودروسازی کشور با مشکلات بسیار زیادی دست به گریبان است آن‌چنان عجیب و کمی دل‌گرم کننده باشد که بتوان خبر آن را با اشتیاق بیشتری خواند و برای دیگران نیز ارسال کرد. شاسی‌بلند زامیاد خودرویی است که این روزها حرف از تولید آن بوده و به زودی پیش فروش آن نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی زامیاد که یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید خودروهای تجاری محسوب می‌گردد، در خبری از آغاز روند تولید یک شاسی‌بلند 7 نفره خبر داد که در تاریخ این شرکت بی سابقه بوده و با توجه به تلاطم موجود در بازار خودروهای خارجی به نظر می‌رسد یک موقعیت بسیار خوب برای زمیاد و محصول جدیدش به شمار می‌رود.

شاسی‌بلند زمیادمحمد زارع پور اشکذری مدیرعامل شرکت زامیاد در مصاحبه‌ای پیرامون این محصول جدید گفت: این محصول بر اساس یکی از تولیدات مربوط به خودروساز چینی که بسیار مشهور و خوشنام است ساخته می‌شود و زامیاد با استفاده از تعاملاتی که توانسته با طرف چینی برقرار کند اقدام به تولید این خودرو خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: یکی از دلایلی که ما برای تولید این خودرو در نظر داریم عمل به منویات رهبری است که ایشان بر تولید محصولات با کیفیت و ایمن تاکید داشته و ایرانیان را شایسته محصولات خوب دانسته‌اند. ما در این تولید جدید قصد داریم به استانداردهایی عمل کنیم که در کمتر خودروی خارجی به آن عمل می‌شود و یکی از این شاخصه‌ها ایمنی فوق‌العاده بالای این محصول است که قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

فودی لندفورتمدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه گفت: ما در این محصول از یک کابین بسیار ایمن استفاده خواهیم نمود که در تصادفات سنگین و واژگونی‌های معمول در تصادفات صدمه جدی به سرنشینان وارد نشده و خانواده‌های ایرانی از یک خودروی ایمن برای مسافرت و دیگر استفاده‌هایشان بهره‌مند شوند. البته گفتنی است که علاوه بر امکانات مربوط به ایمنی خودرو ما به مواردی از جمله امکانات رفاهی نیز توجه ویژه داشته‌ایم و ویژگی‌های فنی خودرو نیز قابل رقابت با محصولات موجود در بازار کشورمان است.

محمد زارع پور در پایان به اشاره به جزئیات بیشتر از شاسی‌بلند زامیاد گفت: این محصول طبق سفارش زامیاد بوده و کپی شده محصولات چینی نیست بلکه با توجه به سلیقه و علاقه مردم ایران طراحی شده و با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد تا خانواده‌های ایرانی امکان خرید آن را داشته باشند. طبق برنامه ریزی‌ها از پاییز امسال پیش فروش محصول شروع خواهد شد و اواخر سال نیز مشتریان امکان تحویل خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.