مکمل بنزین
گوناگونخبر

رش F-150 با قدرت 600 اسب بخار: عملکردی عالی ولی غیرقانونی!

رش پس از بررسی فراوان و نهایتا تیونینگ پر سر و صدای یک موستانگ، این بار به تیونینگ یک وانت در سال 2016 دست زده است.

در این وانت از یک سوپر شارژ TVS 2300 در بالای موتور 5 لیتری و 8 سیلندری آن استفاده شده است، که خروجی آن را از 385 اسب بخار به 600 اسب بخار با گشتاور 557 پوند فوت می‌رساند. رش در حال حاضر به دنبال گرفتن تاییدیه‌های مرتبط با این وانت است، اما ظاهرا میل چندانی به این کار ندارد و خیلی برایش اهمیت ندارد که خودرو مذکور را غیر قانونی نامیده و اجازه حرکت در معابر عمومی از آن گرفته شود.

2016 ROUSH F-150 SC blue_f150_4307

این خودرو توسط کارخانه Plymouth رش در میشیگان ساخته میشود و دارای سه سال گارانتی و یا گارانتی پیمایش 36 هزار مایل است. این خودرو دارای پنجره هایی مشبک و سپری بسیار محکم و زیبا است و از طراح‌های گرافیکی زیادی در بدنه آن استفاده شده است.

رش اعلام کرده است که موتور مذکور باز هم قابلیت ارتقاء دارد و شما می‌توانید خودرو را در طول 12 یا 8 هفته تحویل بگیرید.شاید این وانت به وانت‌های ساخته شده کمپانی فورد نرسد، ولی کم کم رش در حال پیمایش مسیر پیشرفت و تحقیق و توسعه بیشتر در خودروهای خود است؛ این موضوع که شاید زمانی رش از فورد جلو بی افتد اصلا دور از ذهن نیست. قیمت مدل F-150 SC حدود 22.600 دلار است و مدل XLT آن، 33.000 دلار قیمت گذاری شده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا