مکمل بنزین
رپورتاژ

بهترین مقاصد گردشگری برای اقامت چند روزه

سفر در هر فصل و زمانی خصوصیات خاص خودش را دارد در این روز‌های باقی مانده شهریور ماه هوا نه آفتاب سوزان دارد و نه روز‌های کوتاه زمستان را. به همین دلیل بهترین وقت سفر در کشور‌های اطراف ایران است حالا بسته به سلیقه شخصی خودتان می‌توانید یکی از تورهای زیر را انتخاب کنید.

با تور گرجستان به دیدار کارتلیس بروید


در سفر با تور گرجستان مسافر پروازهای قشم ایر و راهی فرودگاه بین المللی تفلیس شوید. از آنجا به وسیله ترنسفر‌های رایگان آژانس مقتدر سیر به سمت مرکز شهر تفلیس حرکت می‌کنید با ورود به تفلیس بر بلندای شهر مجسمه با شکوه کارتلیس را می‌بینید که با لباس محلی یک کاسه و شمشیر در دست دارد. شمشیر نمادی برای دشمنان گرجستان و کاسه برای پذیرایی و مهمان‌نوازی از مهمانان این سرزمین است.

گرجستان به علت موقعیت مناسب جغرافیایی دارای مناطق زیبای طبیعی است از جنگل‌های زیبا گرفته تا سواحل دریای سیاه در همه شهر‌ها دیدنی‌هایش شما را مجذوب می‌کند.

در تفلیس یکی از هتل‌های چهار یا پنج ستاره زیبا را انتخاب کنید و از چند شب اقامت در هتل‌های این شهر لذت ببرید. تمامی هتل‌های تور گرجستان دارای صبحانه رایگان هستند تا هر روزتان را در سفر با انرژی و شاداب و خوشمزه شروع کنید.

اینجا شهری است که برای سفر همراه خانواده و دوستان مناسب است بسیاری از غذاهای مردم گوشی برای ما لذیذ هستند و به مذاق گردشگران ایرانی خو می‌آیند. مردم گرجی غذاهای خوش‌طعم گوشتی را با نوشیدنی‌های خوش مزه سرو می‌کنند.

برای خرید به تفلیس مال بروید اگر خرید طولانی داشتید به رستوران‌های این مرکز خرید هم سری بزنید.

به دیدن شهر قدیمی تفلیس بروید و عکس های یادگاری بگیرید و برای قدم زنی پل صلح انتخاب مناسبی است.
برای دیدن این شهر تاریخی و در عین حال مدرن تردید نکنید زندگی مردم گرجی را ببینید و تفریح کنید. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور مسافرتی خود را رزرو کنید.

با تور استانبول در بوسفور کشتی سواری کنید

تور استانبول بهترین انتخاب سفر پایان تابستان است. در این روزهای پایانی و گرم شهریور برای سفر به استانبول برنامه ریزی و به همراه عزیزانتان به ترکیه سفر کنید.  برای صرف شام به رستوران‌های خیابان استقلال بروید و دنر کباب و اسکندر کباب ترکی نوش جان کنید یا گر از دوست داران غذاهای دریایی هستند به رستوران‌های اطراف بسفور بروید و ماهی کباب‌های خوشمزه‌ بخورید
استانبول یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگری که همه ساله پذیرای گردشگران مختلفی از تمام دنیا است به همین دلیل امکانات مناسب و مفرحی برای طیف گسترده‌ای از گردشگران فراهم آمده است.
پارک ویا‌لند همان جایی است که اگر به همراه کودکان و جوانان سفر می‌کنید نباید از دست بدهید هر روز صبح از میدان تقسیم اتوبوس‌های این شهربازی منتظر گردشگران هستند. اینجا نه تنها شهربازی بلکه یک مجموعه فروشگاه و رستوران هم دارد تا یک روز کامل را در سفر برای شما بسازد.

در بسفور کشتی سواری کنید به بیوک آدا بروید و در جزیره آفتاب بگیرید یا به ساحل طلایی استانبول بروید و از مناظر چشم نواز و تفریحات ساحلی لذت ببرید.
تور استانبول در آژانس مقتدر سیر با با تمام شرکت‌های هواپیمایی ماهان، قشم ایر، ایران ایر، زاگرس، و اطلس جت برگزار می‌شود. دامنه انتخاب شما در این سفر بسیار گسترده است از روز‌های اقامت گرفته تا انتخاب ساعت و روز‌ پرواز به استانبول هر آنچه به برنامه‌ریزی سفر شخصی شما نزدیک بود را انتخاب کنید. تمامی تورهای آژانس مقتدر سیر تابان دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی هستند و با خیال راحت روی تخت هتل بعد از یک پرواز ۳ساعت و نیم لم می‌دهید.

برای اقامت در استانبول می‌توانید هتل‌های زیبای سه ستاره و بوتیک هتل‌های چهار ستاره اطراف استقلال و سلطان احمد را انتخاب کنید. فقط کافی است با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

با تور استانبول به شهر آسمان‌خراش‌ها سفر کنید

اگر تابحال به دبی سفر نکرده‌اید و یا فرصت گشت و گذار نداشته‌اید، بهتر است این روز‌های سال به این سفر فکر و با بهترین قیمت در هتل‌های زیبا شهر مقیم شوید.

به برج‌ خلیفه بروید و تمام شهر را از ان بالا ببینید عصر به دیدن آب‌نمای رقصان کنار برج بروید و از رقص آب و موسیقی لذت ببرید.
بهترین پارک‌های آبی دنیا را در دبی ساخته‌شده‌اند پارک آبی وایلد وادی با بیش از ۳۰ دستگاه مدرن و جدید برای تجربه هیجان از جنسی متفاوت برای گردشگران آماده است تجربه بازی در این پارک بی نظیر است و هرگز فراموش نمی‌کنید. به پارک سر پوشیده IMG هم می‌توانید بروید که یک مجموعه بسیار بزرگ سرپوشیده است در اینجا ترن‌های هوایی هیجان‌انگیز و دایناسور‌های متحرک منتظر شما هستند.

در سواحل جمیرا آفتاب بگیرید و تنی به آب بزنید و از منظره غروب آفتاب استفاده کنید. شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر از فرودگاه امام خمینی به مقصد دبی پرواز دارند و تقریبا هر روز در ساعات مختلف شبانه روز می توانید به دبی سفر کنید نکته مهم این است که برای رفاه مسافران تمامی تور‌های آژانس دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان نیز  هستند. با تمام چمدان ها به راحتی به هتل زیبای خود می‌رسید

هتل‌های دبی همگی از استاندارد‌های بالایی در ارائه خدمات برخوردارند و در این روز‌ها هتل‌های لوکس دبی در خیابان شیخ زائد و مارینا تا ۵۰ درصد کاهش نرخ داده‌اند و بهترین فرصت لذت بردن از امکانات خوب هتل‌های دبی فراهم شده است.

لیست‌ هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر تابان را برروی وب سایت همین آژانس بررسی کنید و برای رزرو تور دبی تماس بگیرید.

منبع : ویرلن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا