مکمل بنزین
خبرداخلی

خدمات امداد کرمان موتور در روز عاشورای حسینی برقرار است

کرمان موتور که یکی از شرکت‎های پرحاشیه در سال‌های اخیر محسوب می‌شود و با شکست بزرگی که از سوی هیوندای به این شرکت وارد شد وارد جنجال‌های زیادی شده بود، در اقدامی قابل تقدیر خدمات امدادی خود را در روز عاشورا فعال کرده و مشتریان این شرکت می‌توانند از تمامی خدمات ارائه شده توسط این شرکت در این روز بهره‌مند شود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که از زیر مجموعه‌های گروه خودروسازی کرمان محسوب می‌شود در خبری اعلام کرد که خدمات امدادی این شرکت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین جمعه 30 شهریور برقرار بوده و مشتریان می‌توانند در 14 استان کشور از این خدمات بهره‌مند شوند.

طبق اعلام روابط عمومی این شرکت خدمات امدادی به صورت سیار و ثابت بوده و در هر نقطه‌ای از استان‌های مذکور امکان خدمات رسانی وجود دارد که این خدمات توسط نمایندگی‌های هر شهر ارائه می‌گردد.

این طرح که به طرح عاشورا شناخته می‌شود در 14 استان برگزار شده و بنا بر صلاحدید مدیران این شرکت در هر استان طبق نیاز پیش بینی شده پایگاه‌های مختلفی دایر شده است که در ادامه به جزئیات آن اشاره می‌کنیم:

در استان تهران 18 پایگاه تعبیه شده است، مازندران 7 پایگاه خواهد داشت، البرز 4 پایگاه خواهد داشت، استان گیلان در 4 پایگاه آماده خدمت رسانی است، فارس 3 پایگاه دارد، در استان‌های زنجان، خراسان رضوی، قم، اصفهان و تبریز هر کدام دو پایگاه خواهند داشت.

همچنین در استان‌های ایلام، همدان ، اردبیل و کرمانشاه یک پایگاه خدمات رسانی از سوی این شرکت برپا شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا