Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خودروهای رنو نیسان و میتسوبیشی مجهز به سیستم اندرویدی می‌شوند

اتحاد رنو-نیسان و میتسوبیشی و گوگل همکاری جدیدی در زمینه نصب سیستم عامل اندروید بر روی وسایل نقلیه این سه برند مشهور در دنیا را شروع کرده‌اند که در آینده نزدیک محصولات نسل‌های آتی این اتحاد به نرم‌افزاری اندرویدی مجهز خواهند شد.

قرار است برای اولین بار محصولات سال 2021 این اتحاد از سیستم سرگرمی و اطلاعات هوشمند به همراه اپلیکیشن‌های گرفته شده در گوگل پلی استور در تمامی مدل‌ها و هر سه برند نصب شوند. این همکاری گوگل با سه برند مطرح نه تنها نصب سیستم عامل اندرویدی نیست بلکه محصولات آتی می‌توانند از مزایای گوگل مپس و گوگل اسیستنت استفاده کنند. البته هر برند می‌تواند انعطاف پذیری خود در استفاده از خدمات گوگل را داشته باشد.

این همکاری باعث می‌شود که خدمات گوگل فرصت بی‌نظیری را به مالکان این خودروها بدهد که می‌تواند رابطه‌های قوی و بامعناتریی برای خودروداران با اطراف پیرامونشان برقرار کند. البته لازم است که نسل بعدی سیستم‌های سرگرمی و اطلاعاتی داشته باشند که بدون هیچ وقفه یا شکستی عمل بحث شده انجام پذیرد. سرویس فضای ابری خودروهای این اتحاد می‌تواند تا سال 2022 میلادی بر روی 14 میلیون دستگاه نصب شود و همچنین بر روی 12 مدل تمام برقی این اتحاد تکنولوژیهای خودران نصب خواهد شد.

سیستم فضای ابری این اتحاد می‌تواند رابط امنی برای پلتفرم‌های ارائه شده بر روی سیستم‎های سرگرمی و اطلاعات باشد و به راحتی قابلیت ارتقا دادن به نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید را خواهند داشت. به علاوه اعلام شده سیستم‌های ساخته شده توسط مهندسان گوگل برای محصولات این اتحاد می‌توانند نرم‌افزارهای ساخته شده برای سیستم عامل آی او اس اپل را هم پشتیبانی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.