مکمل بنزین
گوناگونخبر

شکارچی 6.6؛ خودروی نظامی که تبدیل به یک خانه لوکس شده است!

خودروی قدرتمند شکارچی RMV 6.6، همان‌طور که از نامش پیداست، یک خودروی بزرگ، توانمند و باقابلیت‌های آفرود فراوان برای صاحبان خود است.

این خودرو درواقع یک ماشین نظامی بوده که با استفاده از قابلیت‌هایی که سازنده آن، برایش در نظر گرفته است، توانایی عبور از جاده‌های سخت و ناهموار را داشته و به‌راحتی بر هر جاده‌ای فائق می‌آید. هم‌اکنون، شکارچی از یک خودروی صرفاً نظامی، به یک خودرویی تبدیل‌شده است که درون کابین آن را، بیش از آن‌که یک مکانی برای جابجایی سربازها کند، تبدیل به یک‌خانه‌ی زیبا کرده است.

درون کابین شکارچی، هر آن چیزی که از یک خودروی مدرن و راحت انتظار داریم، مشاهده می‌شود. امکاناتی مانند، تخت خواب، آشپزخانه، دوش، توالت و مکانی برای استراحت، این کامیون را بیش‌ازپیش بزرگ‌تر، کرده‌اند. به‌طوری‌که طول آن به 8.3 متر و ارتفاع آن نیز به حدود 4 متر رسیده است. همچنین، فاصله بیش از نیم متری، برای فاصله گرفتن کف خودرو از زمین در نظر گرفته‌شده است.

در بحث قوای محرکه نیز باید گفت که شکارچی، از یک موتور حجیم 6.6 لیتری 6 سیلندر توربو، با سوخت دیزل بهره می‌برد. قدرت تولیدی این قلب تپنده، از طریق یک جعبه‌دنده هفت سرعته خودکار، به چهارچرخ این ماموت بزرگ منتقل می‌شود. سرعت نهایی شکارچی حدود 94 کیلومتر بر ساعت بوده که با توجه به جثه و وزن آن، عدد قابل قبولی به نظر می‌رسد.

قیمت پایه Hunter RMV 6.6، از 197,500 دلار شروع می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا