مکمل بنزین
تماشاخانه

معرفی سدان هیوندای سوناتا 2019 (ویدئویی اختصاصی)

سدان کره‌ای هیوندای سوناتا برای اولین بار سی و سه سال پیش پا به دنیای خودروسازی گذاشت و توانسته تا به امروز در خط تولید باقی بماند. امروزه هفتمین نسل از این خودرو در حال تولید است و به تازگی مهندسان مدل جدید هیوندای سوناتا 2019 را معرفی کرده‌اند.

جالب است بدانید سال گذشته هیوندای سوناتا دومین سدان پرفروش در ایالات متحده آمریکا اعلام شده است. هیوندای سوناتا 2019 مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری با قدرت خروجی 185 اسب بخار متصل به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک است که قدرت را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 16.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

رقبای این خودرو شامل تویوتا کمری، شورولت مالیبو، کیا اپتیما و فورد فیوژن هستند و هنوز قیمتی برای این خودرو مشخص نشده است ولی با توجه به قیمت مدل‌های قبلی سوناتا هیبریدی این خودرو می‌توان گفت بیشتر از 26 الی 35 هزار دلار خواهد بود.

در داخل کابین سیستم سرگرمی و اطلاعات رابط اپل کارپلی و اندروید اتو هست که روی پنل 7.0 اینچی خودنمایی می‌کند. همچنین روی فرمان دکمه‌های متفاوتی نصب شده که رانندگی برای راننده را راحت‌تر می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب هیوندای سوناتا 2019 هدزآپ و صفحه نمایش اطلاعات بر روی آینه بغل خودرو هست. از سوی دیگر سنسورها و دوربین‌های نصب شده در پشت خودرو می‌توانند اطلاعاتی مانند نزدیک شدن خودروی دیگر به سوناتا را اطلاع دهند. از دیگر تجهیزات ایمنی شامل سیستم تشخیص نقاط کور، کنترل کروز تطابقی، سیستم ترمز اضطراری، هشدار خروج از لاین رانندگی و … است.

سدان هیوندای سوناتا 2019 در 5 نسخه متفاوت با نام‌های SE، Eco، SEL، اسپرت پلاس، Limited و Limited 2.0T به بازار عرضه می‌شود. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با سدان جدید هیوندای سوناتا 2019 بیشتر آشنا شوید.

 

به سوپر گروه هیوندای سوناتا ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام چرا تو متن نوشته سوناتا2019 ولی تو ویدیو میگه 2018؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا