مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط فروش ایران خودرو برای 53 هزار خودرو اعلام شد

ایران خودرو شرایط پیش فروش 8 مدل از خودروهایش برای مهر 1397 را اعلام کرد، طرحی که از سه شنبه هفته جاری و بر اساس شماره ملی افراد در 6 روز مختلف برگزار خواهد شد.

مدل خودروهای حاضر در طرح پیش فروش چیست؟

معاون مدیر عامل ایران خودرو با معرفی این طرح، خودروهای پژو 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5، پژو405 جی ال ایکس، سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا، دنا و وانت آریسان را مشمول این پیش فروش دانست. همان طور که پیش‌تر عنوان شد، تعداد این خودروها 53هزار عدد خواهد بود.

چه زمانی طرح پیش فروش ایران خودرو آغاز می‌شود؟

بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، دارندگان كد ملي با رقم سمت راست عدد 1 روز سه شنبه هفته جاری یعنی 3 مهر ماه، كد ملي با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 روز چهارشنبه هفته جاری 4 مهر ماه، كد ملي با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنج شنبه هفته جاری 5 مهر ماه، كد ملي با رقم سمت راست  اعداد 6 و 7 روز شنبه 7 مهر ماه، كد ملي با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز یکشنبه 8 مهر ماه و كد ملي با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده 9 مهر ماه می‌توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.

شرایط افراد برای ثبت نام در طرح پیش فروش ایران خودرو چگونه است؟

ایران خودرو در راستای محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولی‌ها و يا افراد فاقد خودرو، اعتماد به مشتريان و تكميل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است.

همچنین افرادی که در 18 ماه گذشته از ایران خودرو، محصولی را خریداری کرده‌اند، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند. علاوه بر شرايط محدود كننده قبلی، ليست كد ملی مشتريانی كه در ثبت نام اخير شركت سايپا موفق به ثبت نام شده‌اند، از شركت سايپا اخذ و امكان ثبت نام آنان هم وجود نخواهد داشت.

در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام به‌صورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحويل خودرو بر اساس استعلام‌های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه، اصل وديعه در زمان تحويل عينا مسترد می‌گردد.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا