مکمل بنزین
خبرداخلی

تکلیف پژو 207 صندوقدار و تحویل آن به مشتریان چه می‌شود؟

پژو 207 صندوقدار یکی از خودروهای پر سر و صدایی بود که در زمان انتشار اخبار پیرامون آن به مرکز توجه اهالی بازار خودرو تبدیل شد و پس از آن ایران‌خودرو اقدام به پیش فروش این خودرو کرد که زمان تحویل آن نیز به صورت طولانی مدت انجام شده بود ولی تصاویری از این خودرو در انبار این شرکت منتشر شده است که حاکی از تحویل قریب‌الوقوع این خودرو به خریداران است.

به گزارش چرخان، بعضی از رسانه‌های اقتصادی تصویری را منتشر کردند که نشان می‌دهد اولین سری از تولیدات مربوط به پژو 207 صندوقدار عملیاتی شده و این شرکت در حال انجام مقدمات تحویل این خودروها به خریداران است ولی مشخص نبودن قیمت این خودرو یکی از دلایلی است که باعث شده مدیران این خودروساز ایرانی برای تحویل خودروها مردد بوده و زمان مشخصی برای آن اعلام نکنند.

پژو 207 صندوقدار گفتنی است که مشتریان پیش خرید کننده این خودرو به صورت قیمت غیرقطعی ثبت نام خود را انجام داده‌اند و قیمت قطعی به زمان صدور دعوتنامه موکول شده است که به دلیل عدم دریافت گزارشی از مردم برای دریافت این دعوتنامه‌ها به نظر می‌رسد که این خودروساز برای قیمت‎گذاری روی محصول جدیدش به جمع بندی نرسیده است.

تعدادی از این خودروها در خیابان‌های تهران دیده شده است که طبق تحقیقات بعمل آمده این خودروها به نام هیچ شخص حقیقی نبوده و در مالکیت حقوقی ایران‌خودرو هستند که صرفا برای تست فنی آنها، راهی خیابان‌های تهران شده تا بررسی‌های اولیه این خودروها در بلبشوی بازار خودرو کشور انجام شود که طبیعتا با ورود این خودروها به بازار باید شاهد قیمت‌هایی در بین 100 تا 120 میلیون تومان برای آن باشیم که یقینا به دلیل جو ایجاد شده برای این خودروهاست.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودروطبق رویه معمول این شرکت، خودروهای تازه وارد برای مدیران این شرکت پلاک می‌شوند تا به صورت روزمره استفاده شده و عملا تست‌های اولیه این خودروها توسط مدیران انجام شده و مشکلات احتمالی از این طریق بروز داده شود. البته گفتنی است که معمولا در خودروهای بین‌المللی نیز این رویه رخ می‌دهد و اتفاق عجیبی نیست که برای رفع ایرادات مونتاژی این تست‌ها انجام شود.

قبل از این نیز برای خودروهایی همچون سورن توربو، دنا، دنا پلاس، هایما S7، پژو 2008 و… این رویه تکرار شده بود و پس از مدتی شاهد ورود گسترده این خودروها به خیابان های تهران بودیم که طبیعتا علیرغم وضعیت نا به سامان فعلی برای پژو 207 صندوقدار نیز رخ خواهد داد.

پژو 207 صندوقدارهمچنین شایعه مربوط به پارتی بازی ایران‌خودرو برای تحویل این خودرو به بعضی از مشتریانش دروغ بوده و اگر روزانه مسیر رفت و آمد خودروهای مذکور بررسی شود قطعا یک سر آن به پارکینگ‌های ایران‌خودرو ختم می‌شود. در حال حاضر حواله‌های پژو 207 صندوقدار با قیمتی در حدود 70 میلیون تومان معامله می‌شوند که صرفا 27 میلیون تومان واریزی دارند و قیمتشان هم مشخص نیست!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا