مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید پژو 508 جدید مخصوص بازار چین!

شاید در نگاه اول، این خودروی جدید یک مدل معمولی مانند بسیاری از ماشین‌های دیگر پژو به نظر بیاید. ولی باید گفت که 508 جدید تفاوت‌های متمایزی با نسخه‌های قبلی خود دارد.

خودرویی که نسبت به نسخه‌ قدیمی‌تر خود، دارای طول کشیده‌تری بوده و بازار بزرگ کشور چین را هدف گرفته است. قسمت نیمه جلویی این خودرو، تفاوت‌های زیادی با نسخه معمولی نداشته درحالی‌که در قسمت عقب، شاهد تغییرات جزئی هستیم. قسمت عقبی که پنجره‌های جانبی آن کمی کشیده‌تر شده‌اند تا تناسب خود را با کشیدگی بیشتر خودرو، حفظ کنند.

اگرچه این بیشتر شدن اندازه طول خودرو آن‌قدر زیاد نیست که بتوان این 508 را یک سدان فول سایز نامید، اما آن‌قدر به طولش افزوده‌شده است که با اضافه شدن جای پای بیشتر برای سرنشینان عقب، چیزی که مشتریان چینی ارزش زیادی برای آن قائل هستند، بتوان تغییر را حس کرد.

پژو 608 (همان نسخه دوم 508 طبق بعضی منابع) که قرار است اوایل سال 2019 به فروش برود، با همان قوای فنی 508 معمولی، به فروش خواهد رفت. به همین منظور، این پژو تازه‌وارد، با 6 مدل مختلف موتور (2 موتور بنزینی و 4 موتور دیزل)، عرضه خواهد شد.

این موتورها از حجم 1.5 تا 2 لیتر متغیر بوده و می‌توانند 130 تا 225 اسب بخار قدرت را به زیر پای راننده منتقل کنند. موتورهایی که تمامی آن‌ها، به یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار متصل می‌شوند.

همچنین، پژو قرار است نسخه پلاگین هیبرید 508 جدید را نیز بعد از عرضه اولیه آن، به خط تولیدش اضافه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا