مکمل بنزین
بازارچهبررسی

قیمت شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 و جزئیات فنی و ظاهری آن + تصاویر

شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 یکی از محصولات جدید الورود به بازار خودروی کشورمان است که توسط خودروسازی کارمانیا تولید شده و با توجه به وضعیت کنونی بازار خودرو عملا باید شاهد قیمت های بسیار بالا در بازار باشیم. این خودرو که یکی از خودروهای لوکس در این سطح قیمتی محسوب می شود به زودی توسط این شرکت خودروسازی به مشتریان عرضه می‌گردد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کارمانیا که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی کرمان محسوب می‌شود، در خبری از ورود قریب‌الوقوع شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 به بازار خبر داد که باعث شد تا بسیاری از اهالی بازار برای ورود آن شایعات و جزئیاتی را مطرح کنند که با واقعیات این خودرو در تضاد بود.

کمپانی BYD بی‌وای‌دی S7طبق اطلاعاتی که از این خودرو در رسانه‌های مختلف منتشر شده باید منتظر حضور یک شاسی بلند با هزینه نگهداری پایین و کیفیت بسیار بالا باشیم که نسبت به سایر تولیدات چینی بسیار متناسب بوده و برای قشری از جامعه که به دنبال خرید محصولات با کیفیت خارجی هستند، مناسب خواهد بود.

شرکت خودروسازی کارمانیا که پس از موفقیت در فروش بی‌وای‌دی اس6 توانست سهم خوبی از بازار خودروهای خارجی را از آن خود کند و حالا با پشتوانه این موفقیت نسبت به عرضه شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 اقدام کرده است. طرفداران این خودرو و شرکت کارمانیا مدعی هستند که کیفیت تولید این محصول به قدری بالاست که احتمالا نیاز بسیاری از افرادی که به دنبال خرید خودروهای خارجی در رنج قیمتی 500 میلیون تومان هستند توسط این خودرو تامین می‌شود و با توجه به هزینه نگهداری بسیار پایین نسبت به خودروهای دیگر بین المللی عملا به یک گزینه بسیار عالی برای مشتریان تبدیل می‌شود.

بی‌وای‌دی S7البته برخلاف تعاریفی که از این خودرو می‌شود طراحی آن به زیبایی گفته شده نیست و از طراحی نسبتا قدیمی برخوردار است که در مقابل رقبایش از کرمان موتور و حتی محصولات چری شاید عقب‌تر بوده و عملا در این زمینه حرفی برای گفتن نداشته باشد. اما از نظر قدرت پیشرانه این خودرو باید اذعان کنیم که قدرت 203 اسب بخاری گشتاور 320 نیوتون متری چیزی نیست که بتوان برای هم‌رده‌های این خودرو نام برد و قطعا این خودرو را نسبت به دیگر خودروهای موجود در این سطح قیمتی متمایز می‌کند.

بی‌وای‌دی S7استفاده از پیشرانه دو لیتری توربوشارژ در کنار گیربکس دوکلاچه آن باعث شده تا بسیاری از مشتریان برای ورود این خودرو لحظه شماری کنند. گفتنی است که همان‌طور که در مقاله‌ای دیگر پیرامون گیربکس‌های دوکلاچه گفته بودیم، شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 نیز از گیربکس دوکلاچه تر استفاده می‌کند که عملا نسبت به گیربکس‌های دوکلاچه خشک بسیار بهتر بوده و کاربرد بسیار بالاتری نسبت آنها دارد.

بی‌وای‌دی S7اندازه کوچک این خودرو در کنار استفاده از طراحی خودروهای هیوندای و کیا شاید اشکال بزرگی است که برای شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 می‌توان ذکر کرد ولی در کل طراحی این خودرو قابل قبول به نظر می‌رسد ولی به اندازه‌ای که طرفداران بی‌وای‌دی می‌گویند زیبا و چشم نواز نیست! از نظر ایمنی نیز برخلاف سایر محصولات چینی موجود در بازار خودرو از نمره بالایی برخوردار بوده و برای یک انتخاب ایمن گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

بی‌وای‌دی S7از دیگر ویژگی‌های خوب شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 آپشن‌هایی است که همانند نسخه اولیه آن در شرکت بی‌وای‌دی به مشتریان عرضه می‌شود که در دیگر خودروهای چینی و غیرچینی این موضوع سابقه زیادی نداشته و معمولا بازار ایران را پایین‌تر از آن‌چیزی می‌دانند که نسخه‌های فول را به این بازار عرضه کنند.

مانتیور 10 اینچی با سیستم عامل اندروید و صفحات دیجیتالی نمایش دهنده جزئیات رانندگی به صاحب این خودرو کمک می‌کند تا بتواند بهترین کارایی را از شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 داشته باشد ولی قطعا نباید انتظار کیفیت آپشن‌های خودروهای معتبر بین‌المللی را از این خودرو داشته باشیم.

استفاده از سیستم تهویه هوای مطبوع دوگانه و تصفیه آلودگی هوا از جمله ویژگی‌هایی است که این خودرو را نسبت به سایر خودروهای مشابه برتری می‌دهد. دوربین ثبت وقایع و نمایشگر فیلم‌های برداشته از دیگر مواردی است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

البته گفتنی است که به نظر می‌رسد کارمانیا سعی کرده کمبودهای واقع بینانه در مورد کیفیت تولیدات از نظر فنی را با اضافه کردن آپشن‌های خاص ذکر شده جبران کند ولی قطعا در بازار بلبشوی فعلی ایران یکی از گزینه‌های مناسب برای مشتریان محسوب می‌شود.

قیمت شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 چیزی در حدود 300 میلیون تومان خواهد بود و این مقدار نقدینگی که روزگاری قادر به خرید محصولات با کیفیتی همچون رنو کولئوس و فولکس واگن تیگوان بود، حالا باید صرف خودرویی از برند بی‌وای‌دی شود!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا