Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کپی چینی لندکروزر هم آمد

چینی‌ها بعنوان کپی‌کاران بزرگ دنیا، علاقه زیادی به شبیه‌سازی خودروهای برندهای معروف دارند و این کپی‌کاری باعث شده تا حد زیادی در زمینه تولید خودرو رشد داشته باشند. استفاده از موتورهای کم‌قدرت و الکتریکی در این کشور بسیار مرسوم است اما بنظر می‌رسد هنوز هستند شرکت‌هایی که به موتورهای حجیمی مانند موتور ۴.۶ لیتری هشت سیلندر علاقه دارند. این خودروی شاسی‌بلند بوسیله شرکت Hi-Tech (CHTC)، یک شرکت دولتی سازنده خودروهای سنگین، تجارت خودرو، مواد شیمیایی، پارچه و ماشین آلات صنعتی، تولید شده است.

البته بخش ساخت خودروی این برند با نام Hengtian فعال است و حتی در زمینه ساخت اتوبوس الکتریکی نیز فعالیت می‌کند. لندکروزر چینی‌ها Tianma نامگذاری شده و پیش‌بینی می‌شود آنهایی که توان خرید محصول تویوتا را ندارد، از این خودرو استقبال کنند. از لحاظ ظاهری بخش عقب این محصول، کاملا شبیه به لندکروزر است اما نمای جلو اندکی تفاوت دارد.

کابین نیز متفاوت طراحی شده و صفحه‌نمایش بزرگ را می‌توان وجه اصلی تمایز دانست. استفاده از لاستیک‌های کوچک برای این خودروی بزرگ ناعاقلانه‌ترین کار ممکن بوده است و در حال حاضر این خودرو به یک موتور V8، با ظرفیت 4.6 لیتر مجهز است است. این موتور توان خروجی 280 اسب بخاری دارد و حداکثر سرعت آن نیز به 196 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت 14.6 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.