مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

نمایشگاه خودرویی پاریس 2018؛ انتظار رونمایی چه خودروهایی را داریم؟

بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرویی جهان در فصل پاییز که از 10 تا 22 مهر 97 و در کشور فرانسه برگزار می‌شود، قرار است میزبان شرکت‌هایی باشد که بهترین و جدیدترین خودروهای خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

برندهایی مانند بی ام و، مرسدس، لکسوس، پژو و شرکت‌های دیگری که قرار است در شهر نورهای رنگارنگ، شالوده علم طراحی و مهندسی خود را به نمایش بگذارند.

با چرخان باشید تا با تعدادی از این خودروهای جذاب آشنا شوید:

آئودی E-Tron 2020
این خودروی تمام برقی، اوایل ماه سپتامبر 2018 در سانفرانسیسکو آمریکا رونمایی شد؛ اما اکنون زمان آن فرارسیده است که درب‌های نمایشگاه پاریس به روی علاقه‌مندان بازشده تا با طراحی خارجی و داخلی این شاسی‌بلند آلمانی، بیشتر و بهتر آشنا شوند.

آئودی Q3 2019

دومین نسل از آئودی Q3، اکنون با طول 4.49 متر، به‌اندازه 10 سانتی‌متر کشیده‌تر شده و همین افزایش طول، باعث بزرگ‌تر شدن فضای بار این شاسی‌بلند نیز شده است. در درون کابین نیز، راننده مجازی به‌صورت استاندارد و شرکتی در خدمت راننده خودرو خواهد بود. همچنین 3 موتور بنزینی و یک موتور دیزل نیز برای این خودرو در نظر گرفته‌شده است.

بی ام و Z4 2019

آخرین نسل از این خودروی کوپه آلمانی، حدود یک ماه قبل و در ماه آگوست، به نمایش درآمد. خودرویی که قرار است در نمایشگاه پاریس نیز عرض‌اندام کرده و خود را به رخ حریفانش بکشد. Z4 جدید باوجود طول و عرض بیشتر، دارای فاصله محوری کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی خود است. M40i قلب تپنده آخرین نسخه این نسل جدید نیز، با 6 سیلندر خود، توانایی تولید 340 اسب بخار قدرت را داشته که عددی قابل‌قبول به نظر می‌رسد.

سیتروئن C5 2019

تاکنون، شایعات زیادی پیرامون سیتروئن C5 جدید وجود داشته است. خودرویی که تولید آن، در سال 2017 به پایان رسید. ازآنجایی‌که تصاویر زیادی از سومین نسل سیتروئن C5 موجود نیست، بهتر است نگاهی به این طراحی خلاقانه بیندازید که دو سال قبل، در همین نمایشگاه خودرویی پاریس از آن رونمایی شد.

هیوندای i30 N فست بک

این خودروی کره‌ای که در کلاس خودروهای سدان فست بک جای می‌گیرد، دارای موتوری 2 لیتری بوده که با استفاده از فن‌آوری توربوشارژ، 246 یا 271 اسب بخار قدرت را به زیر پای راننده خود منتقل می‌کند.

اینفینیتی پروژه بلک S

شرکت اینفینیتی که زیرمجموعه لوکس نیسان ژاپن محسوب می‌شود، با طراحی این خودروی خود که ظاهری بسیار تهاجمی و جذاب دارد سعی کرده جای خود را در میان این خودروهای تهاجمی، در دنیا باز کند. خودرویی که برخلاف ظاهر خشمگین خود، دارای موتور هیبریدی بوده و طراحی خارجی آن نیز از روی خودروهای فرمول 1 صورت گرفته است.

کیا Ceed 2019

این کیای کره‌ای، با ظاهری اصلاح‌شده و با طراحی که مطابق طراحی روز خودروهای هاچبک در دنیا است، قرار است در نمایشگاه خودرویی پاریس، خود را به رقیبان خود معرفی کند. زیر کاپوت این خوش‌چهره کره‌ای، یک موتور 4 سیلندر توربو قرار داشته که توانایی تولید 201 اسب بخار قدرت را دارد.

مرسدس بنز A-Class 2019

بازهم یک خودروی اصلی آلمانی که با طراحی باوقار و زیبای خود، در نمایشگاه پاریس، معرفی خواهد شد. خودروی سدانی که با طول 4.55 متر، چیزی حدود 33 سانتی‌متر، کشیده‌تر از نسخه هاچبک خود است. بعد از رونمایی در پاریس نیز، قرار است اواخر سال 2018، این سدان آلمانی به مرحله تولید و فروش برسد.

مرسدس بنز GLE 2020

با چهره‌ای متفاوت و فاصله محوری که نسبت به نسخه قبلی خود، 80 میلی‌متر افزایش‌یافته است، مرسدس GLE آماده رونمایی خود در پاریس و بعدازآن نیز برنامه فروشش در سال 2019 خواهد بود. شاسی‌بلند لوکس و جدید آلمانی قرار است در کارخانه تولیدی توسکالوسا در آلاباما کشور آمریکا به تولید برسد.

پژو 208 مدل 2019

طبق شایعات، قرار است یک نسخه جدید از پژو 208، در پاریس رونمایی شود. البته بعضی دیگر نیز خبر رونمایی از این خودرو، در ژنو سوئیس را می‌دهند. خودروی نسبتاً کوچکی که ازلحاظ سبک طراحی و بدنه، به 508 این شرکت شباهت زیادی دارد. خودرویی که باید (درست مانند اپل کورسا که دارای پلتفرم یکسانی با این خودرو است) یک مدل برقی باشد.

پژو 508 SW مدل 2019

نسل جدید 508 در ژنو سوئیس به نمایش درآمد. خودرویی که قرار است نسخه واگن استیشن آن در پاریس رونمایی شود. به دلیل اینکه تصاویر زیادی از آن خودرو، تاکنون منتشرشده است، به‌احتمال‌زیاد،508 جدید، توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب نخواهد کرد.

پورشه ماکان فیس لیفت 2019

پورشه ماکان در سال 2014 معرفی شد. بعد از 4 سال، پورشه قصد معرفی نسخه فیس لیفت (با طراحی خارجی جدید) را در پاریس دارد. خودرویی که با طول 4.70 متری خود یک شاسی‌بلند کامپکت (کراس اوور) محسوب می‌شود. در قسمت عقبی ماکان فیس لیفت، شاهد چیدمان چراغ‌های جدید هستیم که با یک خط از چراغ‌های LED، به یکدیگر متصل شده‌اند.

نسخه تولیدی آن، که قرار است در ماه نوامبر (یک ماه دیگر) به مشتریان عرضه شود، موتور 4 سیلندری قرارگرفته که 245 اسب بخار قدرت را به چرخ‌های آن منتقل می‌کند. همچنین قیمت پایه آن نیز از 64,000 دلار شروع خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا