مکمل بنزین
گوناگونخبر

پژو 3008 GT Hybrid4 هیبریدی در نمایشگاه خودرو پاریس معرفی شد

پژو 3008  هیبریدی با سیستم انتقال نیروی چهار چرخ در نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس رونمایی شد. این خودرو پیشرانه گازوئیلی 1.6 لیتری با قدرت خروجی 197 اسب بخار و دو موتور الکتریکی که با توان خروجی 108 اسب بخار دارد که رویهم رفته 296 اسب بخار می‌تواند تولید کند.

یکی از این دو موتور الکتریکی بر روی محور جلوی چرخ‌ها قرار گرفته و متصل به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک شده است. موتور برقی دیگر بر روی محور عقب نصب شده و نیرو را به محور جلو می‌دهد یا اینکه به همراه موتور دیگر نیرو را به تمام چرخ‌ها انتقال می‌دهد. در سیستم هیبریدی پژو 3008 Hybrid4 باتری 13.2 کیلووات ساعت تعبیه شده است و می‌تواند با یک بار شارژ کامل 50 کیلومتر را بپیماید.

پژو 3008 Hybrid4 یکی از خودروهای سبز بازار به شمار می‌آید و در هر کیلومتر کمتر از 49 گرم دی‌اکسیدکربن وارد فضای محیط می‌کند. یکی از مزیت‌های پژو 3008 Hybrid4 سیستم رانندگی چهار چرخه هست و همین امر باعث می‌شود که تنها در 6.5 ثانیه شتاب خودرو از 0 به 100 برسد. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند نسخه پیشرفته GT که دارای تریم بلوط قهوه‌ای در داخل کابین به علاوه صندلی‌های با چرم آلکانترا را انتخاب کنند. سیستم کمک راننده این خودرو همانند پژو 508 هست و دیگر ویژگیهای این خودرو مانند کنترل کروز تطابقی و سیستم رانندگی در لاین رانندگی از مدل 508 اقتباس شده است.

اعلام شده تا چندین ماه دیگر این خودرو به بازار می‌آید و بعد از آن مدل سیستم توزیع انتقال نیرو در چرخ‌های جلو با قدرت خروجی 178 اسب بخار در کنار مدل‌های پژو 508 و 508 SW به بازار عرضه خواهند شد. برای خبرهای بیشتر از محصولات جدید و نمایشگاه خودرو پاریس 2018 همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا