مکمل بنزین
خبرداخلی

بازی عجیب قیمت پراید در سایت‌های نیازمندی آنلاین؛ کلاهبرداری بزرگ!

قیمت پراید در سایت‌های نیازمندی مختلف به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و مسئولین مختلف دولتی و دست اندرکاران بازار خودرو همگی متفق‌القول وجود این سایت‌ها را دلیل اصلی نوسان‌های اخیر بازار خودرو می‌دانند و البته ناگفته نماند که آگهی‌های عجیب و غریب قیمت پراید در دیوار و باما و شیپور به اندازه‌ای قابل توجه هست که بخواهیم این ادعاها را قبول کنیم!

به گزارش چرخان، حتما بسیاری از شما در زمان گرانی یا ارزانی شاهد آگهی‌هایی بوده‌اید که خارج از فضای بازار بوده و عملا منجر به دامن زدن به گرانی یا بیشتر کردن ارزانی موجود در بازار می‌شود ولی آیا واقعا قیمت پراید در دیوار و باما و شیپور واقعی است؟ آیا واقعا در این قیمت‌ها “چه نرخ‌های پایین و چه در نرخ‌های بالا” معامله‌ای صورت می‌گیرد؟

خودروهای صفر کیلومتر قیمت خودرواین موضوع از آنجایی مورد توجه ما قرار گرفت که در دو روز گذشته شاهد آگهی‌هایی بودیم که به طرز عجیبی بر طبل ارزانی می‌کوبند ولی پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که نه تنها خودروی ارزانی وجود ندارد بلکه بوی یک کلاهبرداری بزرگ نیز از آنها می‌آید که در صورت عدم توجه نهادهای قضایی منجر به یک پرونده سنگین چند میلیاردی همانند پرونده دنیز خودرو، سکه ثامن و موسسات مالی خواهد شد!

این موضوع در زمان گرانی نیز به وفور قابل مشاهده بود چرا که در زمان صعود قیمت‌ها شاهد آگهی‌های 45 و 50 میلیون تومانی برای پراید بودیم در حالیکه مشتری برای پراید 40-42 میلیون تومانی نیز به ندرت وجود داشت!

قیمت بیمه بدنه پراید قیمت پرایدبخشی از آگهی‌های موجود در نیازمندی‌های آنلاین صرفا به منظور آگاه کردن خریداران زده شده و با پیام‌هایی مبنی بر همدلی برای نخریدن خودرو تا ارزان شدن قیمت‌ها در بازار به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند و هیچ قصدی برای خرید و فروش پراید ندارند!

ولی بخشی دیگر از آگهی‌ها که در کمال تعجب حتی با قیمت‌های پایین‌تر از قیمت کارخانه دیده می‌شوند که پس از یک تماس بسیار سخت که به دلیل مشغولی خط و عدم پاسخ‌دهی بود، متوجه یک اقدام مشترک می‌شویم که فروشنده اولا خودرویی برای تحویل فوری ندارد! دوما اینکه خودرو پس از 45 روزه تحویل داده می‌شود و سومین مورد اینکه مشتری باید 70 درصد مبلغ کل را پرداخت کرده و الباقی را در زمان تحویل بپردازد!

بیمه بدنه پراید قیمت خودرو در بازار آزادحالا سوال اینجاست که چرا باید خودروهایی که در حال حاضر در حوالی 28 تا 30 میلیون تومان مشتری دارند با نرخ 20 تا 22 میلیون تومان آگهی شوند؟ فروشنده می‌گوید وقتی گران می‌فروشیم می‌گویند چرا گران می‌فروشید و حالا هم به ارزانی ایراد می‌گیرید!!!

نکته جالب‌تر در مورد آگهی‌های عجیب برای پراید وجود شماره‌های هوشمندی است که برای هر دقیقه صحبت با آنها باید نرخی در حدود 1000 تا 5 هزار تومان بپردازید و این هزینه روی قبض تلفن ثابت برایتان ارسال می‌شود! به معنای دیگر اینکه این دسته از کلاهبرداران برای کسب درآمد از آگهی‌های این چنینی برای تماس مشتری استفاده کرده و صرفا یک هزینه چند ده هزار تومانی برای ایشان می‌تراشند!

قیمت بیمه بدنه پرایدشدت این قضیه به قدری است که باید مسئولین نیازمندی‌های مذکور بیش از پیش نظارت کرده و از حضور این کلاهبرداران جلوگیری نمایند!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا