Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فراخوان پیکاپ‌های سری B به‌دلیل وجود نقص فنی در کیسه‌هوا

پیکاپ مزدا

طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط مزدا‌موتور ایالات‌ متحده آمریکا، این کمپانی تصمیم گرفته بار دیگر پیکاپ‌های سری B را به‌دلیل وجود نقص فنی در کیسه‌ هوا سمت راننده فراخوان کند. پیش‌تر نیز مدل‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ از همین سری جمع‌آوری شده بودند.

بر اساس این گزارش سیستم بادکننده کیسه هوا به هنگام تصادف عملکرد مناسبی نداشته و می‌تواند موجب ترکیدن کیسه هوا شود. این عامل می‌تواند به‌طور بالقوه با پرتاب کردن اشیای تیز جراحات یا حتی مرگ را در پی داشته‌ باشد. با این‌حال تاکنون هیچ حادثه‌ای در اثر وجود این نقص فنی در خودروی پیکاب گزارش نشده‌است. گفتنی است تحقیقات در این زمینه با مرگ یک سرنشین به‌دلیل جراحات ناشی از پرتاب اشیا از سر گرفته شد. گزارش‌ها حاکی از آن است مزدا موتور فرآیند فراخوان خودرو‌های معیوب را در ایالات متحده و مکزیک آغاز کرده است.
مزدا سری B, در سال‌های ۱۹۷۲ تا ۲۰۱۰ توسط شرکت مزدا تولید شده‌است. نسل چهارم این خودرو در ایران در دو نوع تک کابین و دو کابین توسط گروه بهمن عرضه می‌گردد. خودرو ارائه شده توسط گروه بهمن در ایران از موتور ۲۰۰۰ با ۱۲ سوپاپ بهره می‌برد. این وانت دارای کولر می‌باشد و یکی از کارا‌‌ترین وانت های داخلی به شمار می‌آید البته خدمات ضعیف گروه بهمن، قیمت بالا و نداشتن ایمنی لازم از عیبهای وارده به این خودرو است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.