مکمل بنزین
تماشاخانه

معرفی و بررسی کراس‌بک DS3 مدل 2019 (ویدئوی اختصاصی)

کراس‌بک DS3 مدل 2019 یکی از شاسی‌بلندهای کامپکت موجود در بازار هست که در نسخه‌های بنزینی و گازوئیلی و برقی وارد خط تولید شده است. این کراس‌بک پلتفرم خود را از گروه خودروسازی PSA الهام گرفته و پلتفرم CMP هست.

کراس‌بک DS3 خودروی شهری مجهز به تکنولوژیهای روز شامل چراغ‌های جلو Martix LED Vision، سیستم سرگرمی و اطلاعات تمام دیجیتال 10.3 اینچی و درب‌های اتوماتیک هست. این کراس‌بک درازای 4.12 متر دارد و کمی از مدل‌های قبلی جمع و جورتر طراحی شده است. جالب است بدانید که نسخه جدید تمام برقی E-Tense  این خودرو در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شده است.

بسیاری از کارشناسان رقبای کراس‌بک DS3 را آئودی Q2، مینی کانتری من و فولکس‌واگن T-Roc معرفی کرده‌اند که در بهار سال آینده وارد بازار می‌شود. نسخه‌های با سوخت فسیلی این خودرو مجهز به پیشرانه 4 سیلندر با گنجایش‌های 1.2 لیتری بنزینی با قدرت خروجی 99 الی 152 اسب بخار و نسخه دیزلی با گنجایش 1.5 لیتری هست. نسخه برقی آن با موتور الکتریکی 50 کیلووات ساعت می‌تواند 134 اسب بخار قدرت تولید کند و با یک بار شارژ کامل 322 کیلومتر را بپیماید و با شارژ سریع می‌تواند کمتر از 30 دقیقه 80 درصد از باتری را شارژ کند.

DS3 برای گرفتن هر چه بیشتر بازار 10 رنگ متفاوت به همراه سه رنگ برای سقف پیشنهاد داده که هر کس می‌تواند بنا به دلخواه خود رنگ خودرویش را انتخاب کند. یکی از ویژگیهای جالب سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو می‌تواند رابطی برای گوشی هوشمند باشد و امکانات بیشتری را در اختیار راننده قرار دهد. تجهیزات ایمنی این خودرو شامل ترمز اضطراری، سیستم کنترل سرعت و مسیر رانندگی در لاین، تشخیص نقاط کور و عابران پیاده و جلوگیری از تصادف از جلوی خودرو هست.  

هنوز قیمتی برای این خودروی لوکس و اسپرت تعیین نشده ولی به احتمال زیاد این خودرو 21500 پوند در بازار به فروش خواهد رسید. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی کراس‌بک DS3 مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا