مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی کراس‌بک DS7 نسخه پلاگین هیبریدی E-Tense

بعد از رونمایی مدل‌های مختلف پژو در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پاریس، برند DS خودروی کراس‌بک DS7 تمام برقی E-Tense را به نمایش درآورد. این شاسی‌بلند فرانسوی قدرتش را از پیشرانه پلاگین هیبریدی شامل موتور 4 سیلندر بنزینی 1.6 لیتری و دو موتور برقی بدست می‌آورد و نیرو را به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند.

پیشرانه بنزینی می‌تواند 197 اسب بخار قدرت تولید کند در حالیکه دو پیشرانه تمام برقی 107 اسب بخار نیرو دارند و رویهم رفته 296 اسب بخار قدرت خروجی و 450 نیوتن متر کراس‌بک DS7 تمام برقی خواهد بود. باتری پیشرانه برقی این خودرو 13.2 کیلووات ساعت گنجایش دارد که باعث می‌شود این خودرو تنها با موتور برقی بتواند 50 کیلومتر را بپیماید. به علاوه این پلاگین هیبریدی جدید DS می‌تواند حداکثر سرعتی معادل 135 کیلومتر بر ساعت تنها با قدرت برقی‌اش داشته باشد.

برای کراس‌بک DS7 تمام برقی E-Tense  سه حالت رانندگی اسپرت، هیبرید و 4WD در نظر گرفته شده که قادر هست تنها در 6.5 ثانیه شتاب خود را از 0 به 100 برساند و تنها در هر کیلومتر 50 گرم دی‌اکسیدکربن وارد فضای اطراف کند. چراغ‌های LED در جلو و عقب خودرو با طراحی لوزی شکل ظاهری نه چندان خشمگین به این خودرو داده که در عین زیبایی کارایی بالایی دارند.

نسخه جدید کراس‌بک DS7 کارکرد مشخص خودروهای پلاگین هیبریدی را با گزینه E-Save دارد که به راننده اجازه می‌دهد قدرت کافی را در حالت برقی به راننده تا حداکثر 20 کیلومتر را بدهد. بنا به گفته مسئولان DS بسته باتری این خودرو با برق 32 آمپری می‌تواند تنها در 2 ساعت به طور کامل شارژ شود؛ در حالیکه با برق عادی خانگی برای شارژ کامل 8 ساعت وقت نیاز هست.

به غیر از مشخصات برقی مرتبط با پیشرانه، مهندسان DS اعلام کرده‌اند فضای داخلی و صندوق عقب این شاسی‌بلند بسیار بزرگ و جادار هست و در کنار آن هم چرخ‌های 19 اینچی با طراحی جدید و رنگ خاکستری کریستالی ظاهری منحصر به فرد را به کراس‌بک DS7 داده است. نظر شما درباره این محصول و دیگر محصولات برند DS چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا