مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیزر فولکس‌واگن T-Cross منتشر شد

اگر یک خودروی فولکس واگن وجود داشته باشد که این روزها کمی سر و صدا ایجاد کرده، SUV کوچک T-Cross است. بر اساس گزارشاتی که، در 25 اکتبر اعلام شده، کراس‌اووری مبتنی بر Polo بزودی معرفی خواهد شد. این شاسی‌بلند کوچک بعنوان یک گزینه چابک‌تر احتمالا در مراسم ویژه سالگرد تاسیس فولکس‌واگن به جهانیان معرفی خواهد شد. اکنون فولکس‌واگن تیزری در حدود ۲۱ ثانیه منتشر کرده است که فضای داخلی محصول جدید خود را با سیستم سرگرمی جدید و تکنولوژی شارژ بی‌سیم تلفن‌های همراه، نمایش می‌دهد.

سیستم اطلاعاتی T-Cross توسط سیستم Beats Audio طراحی شده، که این بدان معناست که تجربه گوش دادن هیجان انگیز برای صاحبان آینده کراس اوورفولکس‌واگن فراهم شده است. البته امکانات مبهم دیگری در این تیزر معرفی شده‌اند که اطلاعات زیادی از آنها در دسترس نیست و بنظر می‌رسد فولکس‌واگن سورپرایز بزرگی برای مشتریان خود آماده کرده تا بخشی از رسوایی اخیر این شرکت را فراموش کنند. درآمد فولکس‌واگن با توجه به مشکلاتی که اخیرا برای این شرکت آلمانی ایجاد شده، بسیار کم شده و حتی این شرکت اعلام کرده است که چند زیرمجموعه خود را برای فروش گذاشته است. اکنون تولید خودروهایی جدید با تکنولوژی‌های منحصر به فرد می‌تواند کمک بزرگی برای فولکس‌واگن در این شرایط باشد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا