مکمل بنزین
گوناگونخبر

با ۵ موتورسیکلت برتر نمایشگاه اینترموت 2018 آشنا شوید

نمایشگاه اینترموت 2018 را می‌توان یک رویداد مهم در زمینه موتورسیکلت دانست که بسیاری از محصولات سال ۲۰۱۹ در این فستیوال به‌نمایش گذاشته می‌شوند. تقریبا هر نوع موتورسیکلتی را می‌توان در این نمایشگاه دید و بزرگان دنیا مانند سوزوکی، کاوازاکی و… نیز در اینترموت 2018 حضور خواهد داشت. در این مطلب با ۵ محصولی که انتظار می‌رود در این نمایشگاه رویت شوند، آشنا خواهید شد.

با ما همراه باشید…

سوزوکی کاتانا

سوزوکی کاتانا بدون شک یکی از مهمترین اسم‌ها در تاریخ موتور سیکلت است. طراح کاتانا با الهام از شمشیر ژاپنی که توسط سامورایی ساخته شده بود، این وسیله دوچرخ را آماده کرده است. خطوط تیز، بدنه ی یکپارچه و رنگ نقره‌ای تاکنون در هیچ‌جا دیده نشده‌اند. علاوه بر این، ادعا شده است که سریع ترین موتور سیکلت تولید در اوایل 80s همین مدل است. سوزوکی در حال حاضر این موتور را با عناصر امروزی، با شرایط حال حاضر دنیا تطبیق داده است و یک محصول جدید را آماده نموده تا علاقه‌مندان از آن بهره‌مند شوند. مدل قبلی این موتورسیکلت با پیشرانه 999cc، inline-four، مجهز به خنک کننده با 152 اسب‌بخار قدرت در 10،000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 107.9نیوتن‌متر در 9500 دور در دقیقه مدتها تولید می‌شد. یک سیستم انتقال قدرت شش سرعته نیز وظیفه انتقال نیرو را برعهده داشت.

کاوازاکی نینجا H2

فقط عاشقان به سرعت می‌توانند یک سواری با این موتورسیکلت جنون‌آمیز را تجربه کنند. پیشرانه ۹۹۸ سی‌سی‌با سوپرشارژر خود می‌تواند ۲۳۱ اسب‌بخار قدرت تولید کند که برای موتورسیکلت‌ها یک توان عجیب و غریب محسوب می‌شود. نسخه جدید این موتورسیکلت در اینترموت 2018 توجه بسیاری را به‌خود جلب خواهد کرد.

کاوازاکی نینجا ZX-10R Range

Kawasaki ادعا می‌کند که محدوده جدیدی از موتورسیکلت‌های نینجا ZX-10R را سبک تر و سریع تر از گذشته، عرضه خواهد کرد. حدود ۲۰ درصد وزن این موتورسیکلت کاسته شده و ۲۰۳ اسب‌بخار در اختیار چرخ‌های این موتورسیکلت قرار داده شده است. پوشش جدید سیلندرهای موتور باعث می‌شود در مقابل سایش حفظ شوند و عمر طولانی‌تری داشته باشند.

کی‌تی‌ام 1290 Super Duke GT

این موتورسیکلت بیشتر برای علاقه‌مندان گرندتور و توریست‌ها است. صفحه‌نمایش 6.5 اینچی TFT مناسب برای اتصال به گوشی های هوشمند و کنترل کشش تنها بخشی از تغییرات مثبت این مدل هستند. علاوه بر این، GT یک سیستم تعلیق WP الکترونیکی در سه سطح تنظیم می‌کند: Comfort، Street، Sport و حالت Track Mode که سیستم تعلیق با این تنظیمات مناسب شرایط شما خواهند شد.

ایندین FTR 1200 و 1200S

در این موتورسیکلت‌ها با شکل کلاسیک، بیشتر از سرعت به راحتی پرداخته شده است و برای طبیعت گردی مناسب بنظر می‌رسند. یک صفحه‌نمایش تی‌اف‌تی ۴.۳ اینچی تغییر جدید این موتورها در راستای بروز شدن خواهد بود. موتور ۱۲۰۳ سی‌سی ۱۲۰ اسب بخار را برای این وسایل به‌ارمغان خواهند آورد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا