مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس‌لیفت پورشه ماکان 2019 با طراحی نو رونمایی شد

به تازگی کارخانه آلمانی پورشه فیس‌لیفت پورشه ماکان 2019 را رونمایی کرد که ظاهری متفاوت از مدل‌های قبلی و تجهیزات داخل کابین آن ارتقا پیدا کرده است.

یکی از تغییرات اصلی و بارز در ظاهر این فیس‌لیفت در عقب خودرو رخ داده که چراغ‌های عقبی ماکان نواری از LED سه بعدی هست که با دیگر خودروهای پورشه در حال تولید هماهنگی پیدا کرده است. در جلوی خودرو، چراغ‌های LED دوباره طراحی شده ماکان که به عنوان گزینه استاندارد تعبیه شده و سیستم پلاس دینامیک نوری پورشه به عنوان گزینه انتخابی روی آن نصب شده است.

مهندسان پورشه رنگ‌های جدیدی برای فیس‌لیفت پورشه ماکان 2019 شامل آبی میامی، سبز متالیک مامبا، نقره‌ای متالیک دولومیتی و رنگ شمعی را در نظر گرفته‌اند. به علاوه این فیس‌لیفت سیستم کمک راننده مانند هشدار برخورد از جلو هست. جالب است بدانید که پورشه ماکان یکی از شاسی‌بلندهای کامپکت اسپرت در بازار جهانی است و از این رو پورشه برای هر چه اسپرت بودن آن شاسی خودرو را نرم‌تر کرده و ارتقا داده است. همچنین کوچکترین شاسی‌بلند پورشه تایرهای جدید با طراحی نو و سایز 20 الی 21 اینچ دارد.

با این وجود بیشترین تغییرات برای فیس‌لیفت پورشه ماکان 2019 در داخل کابین رخ داده که شامل طراحی جدید داشبورد، سیستم سرگرمی و اطلاعات 11 اینچی یا نمایشگر فول اچ دی لمسی هست. سیستم تهویه هوا مرکزی در درون خودرو وسط داشبورد قرار گرفته و فرمان خودرو دکمه‌های با اسم Sport Response دارد. سیستم سرگرمی و اطلاعات دارای مدول Connect Plus هست که سیستم هوشمند کنترل صدا و اطلاعات واقعی ترافیک دارد.

هنوز اطلاعاتی درباره پیشرانه‌های فیس‌لیفت پورشه ماکان 2019 منتشر شده ولی پیش‌بینی شده که پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری یا 6 سیلندر 3.6 لیتر مدرن داشته باشد. مدل‌های ماکان S و GTS انتظار می‌رود به پیشرانه‌های 6 سیلندر توربوشارژ 3.0 لیتری یا 2.9 لیتری شبیه به آئودی RS4 باشد. مدل‌های دیزلی این خودرو به احتمال زیاد به روی خط تولید نخواهند رفت. نظر شما درباره ماکان 2019 چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا