مکمل بنزین
خبرداخلی

افزایش قیمت محصولات پارس خودرو تکذیب شد! + جزئیات

روز گذشته خبری در رسانه‌های مختلف از جمله چرخان که از منبع موثقی دریافت شده بود، منتشر شد که نشان می‌داد محصولات گروه ساندرو پارس خودرو افزایش قیمت بسیار زیادی داشته و عملا تسویه حساب‌های مشتریان پیش خرید کننده نیز با قیمت‌های اضافه شده انجام خواهد شد ولی روابط عمومی این شرکت صراحتا این افزایش قیمت را تکذیب کرده و به طور کلی اطلاعیه مذکور را رد نمود!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی پارس خودرو که از زیرمجموعه های گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود روز گذشته اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که نشان می‌داد محصولات گروه ساندرو این شرکت چیزی در حدود 20 میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند و با این حال تمام مشتریانی که در طرح‌های پیش فروش این شرکت اقدام به خرید نموده‌اند بایستی با لیست قیمت جدید تسویه نمایند که حتی شامل سری دوم ثبت نام‌های خردادماه سال جاری می‌شد!

این خبر که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و بین کاربران دست به دست شد منجر به اعتراض شدید مشتریان این شرکت گردید و نظرات پیرامون این خبر که به تحریریه چرخان رسید نشان می‌داد عملا بسیاری از مشتریان از تکمیل وجه باقی مانده خودروها عاجز بوده و حتی تهدید به شکایت از این شرکت داشتند که روابط عمومی این شرکت با اطلاعیه‌ای جدید از تکذیب این افزایش قیمت خبر داد.

نکته جالب در اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت اشاره به یک سایت خبری خاص که به نوعی جریان ساز این خبر بوده و از سوی دیگر اشاره به سایت خبری رسمی گروه خودروسازی سایپا یعنی سایپا نیوز که منبع معتبر اخبار و تغییر شرایط و قیمت محصولات این شرکت عنوان شده است.

ساندروهمچنین از دیگر نکات موجود در این اطلاعیه تهدید به شکایتی است که روابط عمومی پارس خودرو برای خود محفوظ دانسته و عملا سایت مذکور را در یک فشار رسانه‌ای قرار داده است. گفتنی است که طبق اطلاعیه مذکور گفته شده که خودروهای گروه ساندرو با حداقل قیمت 65 میلیون تومان و حداکثر قیمت 87 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد و اجرایی شدن قیمت‌های جدید از یکم آبان ماه اجرایی می‌شود.

بدین ترتیب آن دسته از مشتریانی که دارای حواله‌های خرداد تا شهریور هستند بایستی منتشر دعوتنامه برای تحویل خودرو با قیمت‌های قبلی بوده و نگرانی‌ها پیرامون افزایش قیمت احتمالی از بین رفته و نیازی به تامین هزینه 20 میلیون تومانی برای تکمیل وجه این خودروها نیست.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا