مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت جدید خودروهای سایپا در انتظار رسمی شدن گرانی‌های اخیر!

زمزمه افزایش قیمت خودروهای سایپا و ایران‌خودرو مدت‌هاست که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و گمانه زنی‌های مختلفی پیرامون این احتمال قریب‌الوقوع نیز وجود دارد که از افزایش قیمت 15 درصدی تا افزایش قیمت 50 درصدی از جمله این پیش بینی‌هاست ولی به نظر می‌رسد که باید در اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه شاهد رسمی شدن افزایش قیمت خودروهای سایپا باشیم.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که با خودروهایی همچون پراید توانسته به آمار فروش بسیار بالایی در بازار خودروی کشور برسد در حال حاضر عرضه خاصی به بازار نداشته و صرفا تعهدات قبلی خود را عملیاتی می‌کند و البته به دلیل وجود تقاضای بسیار بالا، اقدام به پیش فروش محصولات خود تا نیمه دوم سال آینده نموده که همگی با قیمت غیرقطعی بوده است.

تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپااز سوی دیگر رسانه‌های مختلف از احتمالا مختلف پیرامون قیمت جدید خودروهای سایپا می‌گویند و حتی بسیاری از این رسانه‌ها خبر افزایش قیمت 25 درصدی محصولات این شرکت را به نقل از بعضی نماینده‌های مجلس به عنوان خبر موثق منتشر کردند که به صورت رسمی همه این اخبار تکذیب شد.

همچنین بعضی دیگر از خبرها نشان می‌داد که سایپا همانند ایران‌خودرو به دنبال قیمت‌گذاری بر اساس قیمت بازار آزاد است و پیشنهاد قیمت‌گذاری سیال 5 درصد زیر قیمت بازار آزاد را داده و در این صورت همانند پیش بینی قبلی چرخان پیرامون خودرویی مانند پراید باید شاهد قیمت رسمی 32 میلیون تومان برای پراید باشیم!

در همین راستا مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدیدی که از نمایشگاه خودروی ارومیه داشت، در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون افزایش قیمت خودروهای سایپا گفت: در حال حاضر افزایش قیمت حامل‌های تولیدی مانند فولاد و مواد پلیمری باعث شده تا هزینه‌های تولید خودرو نیز بالا رفته ولی عملا ما با سرلوحه قرار دادن تولید داخل سعی در غلیه بر تحریم داریم.

وی در ادامه پیرامون زمان اعلام افزایش قیمت خودروها گفت: در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستیم و در هفته پیش رو قطعی و نهایی شده و به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

قیمت حواله سایپااین اظهار نظر جهرودی، مدیرعامل سایپا در حالیست که روز گذشته خبر افزایش قیمت محصولات خانواده ساندرو پارس خودرو از زیر مجموعه‌های این شرکت منتشر شد و چند ساعت بعد توسط روابط عمومی این شرکت تکذیب گردید ولی قیمت‌های منتشر شده نشان می‌دهد که باید شاهد افزایش قیمت در حدود 20-30 درصد برای خودروهای این شرکت باشیم و احتمالا قیمت پراید در حدود 28 تا 30 میلیون تومان قیمت‌گذاری خواهد شد!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. برید دنبال کارتون همین شما و سایت شما هستین خودروسازا رو هار کردین و خودتونو خوار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا