مکمل بنزین
خبرداخلی

شاسی بلند جدید استتار شده در تهران؛ بازار در انتظار یک چینی دیگر! +عکس

چندماهی است که بازار خودرو ایران نیز شاهد کارهایی است که پیش‌تر صرفا در خبرهای مربوط به آن سوی آب‌ها دیده و شنیده بودیم ولی گویی انگار شرکت‌های داخلی نیز همانند شرکت‌های بزرگ برای ورود خودروهای جدیدشان برنامه‌های آن ور آبی را کپی کرده و البته این خبر خوبی است که با شاسی بلند جدید استتارشده در تهران برای چندین بار در ماه‌های اخیر تکرار شده ولی این شاسی بلند جدید متعلق به چه شرکتی است؟

به گزارش چرخان، خودروهای استتار شده در کشورهای مختلف بدین معنی است که به زودی باید در بازار آن کشورها و یا به طور کلی بازار خودروی دنیا شاهد مدل جدیدی از خودروها باشیم که طبیعتا در حال طی کردن مراحل آزمایشی بوده و پس از اتمام این تست‌ها وارد مسائل معرفی به صورت عمومی می‌شوند.

خودروی خارجی خودروهای خارجیچند ماه قبل برای اولین بار شاهد حضور یک خودروی استتار شده در خیابان‌های کشور بودیم که برخلاف رویه معمول نیروی انتظامی این اتفاق رخ داد. این اتفاق به یک رویه معمول تبدیل شد و چند مورد پس از آن نیز اجرایی شد ولی نوسانات ارزی به طور کلی باعث شد بسیاری از شرکت‌ها که در واردات قطعات و ملزومات تولید خودرو به مشکل خورده بودند نتوانند خودروی جدیدی را به بازار عرضه کنند.

به هر ترتیب که شده این روزها عکسی در رسانه‌های اجتماعی در حال انتشار است که نشان می‌دهد بازار خودروی ایران به زودی شاهد یک خودرویی در قواره یک کراس اوور خواهد بود و در این بازار بهم ریخته خودروهای خارجی، به سبد انتخاب‌های مشتریان خواهد افزود.

البته چیزی از برند و دیگر اطلاعات مربوط به این خودرو به دلیل استتار صورت گرفته نمی‌دانیم ولی سایز و اندازه این خودرو نشان می‌دهد که در سری خودروهایی خواهد بود که به شدت مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

شاسی بلندطبق شایعات منتشرشده از بازار خودروهای خارجی، چینی بودن این خودرو قطعی است و از برندهای فعلی حاضر در بازار ایران نخواهد بود و البته خبرها حاکی از آن است که طرف ایرانی این خودرو نیز سابقه چندانی در تولید خودروهای سواری نداشته است و بیشتر به تولید شرکت‌های تجاری مشغول است!

البته برای دانستن اطلاعات بیشتر از این خودرو نیاز به گذشت زمان زیاد نیست و در روزهای آتی و برای تست‌های مربوط به استاندارد می‌توان این خودرو را در شرکت استاندارد ایران دید و اطلاعات بیشتری از آن را استخراج کرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا