مکمل بنزین
شرایط فروش

آخرین قیمت موتورسیکلت‌های ایران دوچرخ در بازار تهران (مهر 97)

گرانی خودروهای داخلی و خارجی باعث شده تا بسیاری از مردم برای حمل و نقل شهری به دنبال گزینه‌های دیگر مانند موتورسیکلت باشند که حالا قیمت برندهای معتبر و داخلی این دستگاه‌ها به حدی رسیده که با نرخ فعلی آنها تا حدود 10 سال پیش قادر به خرید پراید بودیم! در ادامه به لیست جدیدترین قیمت موتورسیکلت‌های ایران دوچرخ می‌پردازیم و تغییرات آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش چرخان، قیمت موتورسیکلت‌های ایران دوچرخ که به تازگی مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفته منتشر شده که به نظر می‌رسد قیمت‌های فعلی به قدری برای بازار موتور سیکلت جذاب است که بتواند برندهای معتبر داخلی را جایگزین برندهای نامشخص بدون پشتوانه بکند.

برند ایران دوچرخ که از برندهای زیرمجموعه گروه بهمن محسوب می‌شود در اطلاعیه تغییر قیمت محصولات خود به فروش فوری این موتور سیکلت‌ها اشاره کرده و بدون محدودیت خاصی اقدام به سفارش گیری از مشتریان می‌نماید که قطعا فرصت مناسبی برای مشتریان این شرکت به شمار می‌رود.

قیمت موتورسیکلت‌های ایران دوچرخاولین موتور سیکلت این برند آرشیا هندلی است که با حجم موتور 125 سی سی و قیمت 5 میلیون و 200 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

 

قیمت موتورسیکلت‌های ایران دوچرخدومین موتور سیکلت این برند آرشیا استارتی کمک گازی ترمز دیسکی است که با حجم موتور 125 سی سی و قیمت 5 میلیون و 450 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

 

قیمت موتورسیکلت‌های ایران دوچرخسومین موتور سیکلت این برند آرشیا استارتی است که با حجم موتور 125 سی سی و قیمت 5 میلیون و 350 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

 

قیمت موتورسیکلت‌های ایران دوچرخچهارمین موتور سیکلت این برند آرشیا است که با حجم موتور 200 سی سی و قیمت 6 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

 

قیمت موتورسیکلت‌های ایران دوچرخپنجمین موتور سیکلت این برند آرشیا استارتی کمک گازی ترمز دیسکی است که با حجم موتور 150 سی سی و قیمت 5 میلیون و 550 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

 

قیمت موتورسیکلت‌های ایران دوچرخششمین موتور سیکلت این برند آرشیا استارتی است که با حجم موتور 150 سی سی و قیمت 5 میلیون و 450 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

 

هفتمین موتور سیکلت این برند سه چرخه برقی است که با حجم موتور 500 وات و قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

 

هشتمین موتور سیکلت این برند تریل ایردوکو است که با حجم موتور 250 سی سی و قیمت 22 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

 

البته گفتنی است که حضور یک مدل از محصولات برقی این شرکت در طرح فروش فعلی نشان دهنده عزم گروه بهمن برای ورود به حوزه دستگاه‌های برقی و بدون آلایندگی در کشور است که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در صنعت موتورسیکلت سازی به شمار می‌رود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا