مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش ایران‌خودرو ویژه استان‌های شمال غربی کشور! (نیمه دوم مهر 97)

شرایط فروش ایران‌خودرو که در دوماه گذشته جذاب‌ترین رخداد خبری در بازار خودروی کشور بوده حالا با کاهش تب و تاب خرید و دلالی خودرو از جذابیت کمتری برخوردار است ولی به نظر می‌رسد که ظرفیت تولیدی این شرکت برای سال جاری پر شده و تمامی طرح‌های فروش آن به نیمه دوم سال آینده موکول شده است و در ادامه جدیدترین طرح فروش این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‎‌خودرو در اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط فروش خود را اعلام کرد که این شرایط فروش از امروز آغاز شده و متقاضیان صرفا امکان ثبت سفارش در نمایندگی‌های مربوط به استان‌های آذربایجان شرقی و غربی را دارند و امکان ثبت نام اینترنتی این خودرو برداشته شده است.

خرید و فروش خودرونکته جالب این شرایط عملا چیزی است که جذابیت آن را از بین برده و مشخص نیست که گروه ایران‌خودرو به چه دلیلی محدودیت این چنینی را برای دو استان مذکور ایجاد نموده است! خودروهای موجود در این شرایط فروش ایران‌خودرو با موعد تحویل دی و بهمن سال 98 بوده و همین‌طور قیمت آنها به صورت غیرقطعی به مشتریان عرضه می‌گردد!

این شرکت خودروساز خودروهای سمند ال ایکس، 206 تیپ 2 و تیپ 5، سورن ، 405 بنزینی و رانا به مشتریان پیشنهاد داده و موعد تحویل نیز زمستان سال آینده خواهد بود.

از دیگر شاهکارهای ایران‌خودرو در این شرایط فروش عدم تعیین سود مشارکت و سود انصراف برای آن است که البته قطعا وجود داشته ولی به دلیل عدم جذابیت آن علنی نشده است چرا که معمولا در صورت بالا بودن این نرخ به صورت علنی و با بزرگ‌نمایی خاصی به رسانه‌ها اعلام میشد.

بازار خودرو قیمت خودرو قیمت خودرو در بازار آزاد خرید خودرو شرایط فروش ایران‌خودروسایر اطلاعات مربوط به این شرایط فروش از طریق مراجعه به نمایندگی‌ها قابل کسب بوده و روابط عمومی این شرکت اطلاعات دیگری از آن را منتشر نکرده است. در ادامه به خودروهای موجود و پیش پرداخت لازم برای ثبت سفارش اشاره می‌کنیم:

خودروی پژو 206 تیپ 2 با دو موعد تحویل دی و بهمن 98 و با پیش پرداخت 21 میلیون و 800 هزار تومان قابل سفارش است.

خودروی پژو 206 تیپ 5 با دو موعد تحویل دی و بهمن 98 و با پیش پرداخت 25 میلیون و 200 هزار تومان قابل سفارش است.

خودروی پژو 405 بنزینی با دو موعد تحویل دی و بهمن 98 و با پیش پرداخت 19 میلیون و 800 هزار تومان قابل سفارش است.

خودروی رانا با دو موعد تحویل دی و بهمن 98 و با پیش پرداخت 23 میلیون و 600 هزار تومان قابل سفارش است.

خودروی سمند ال ایکس با موعد تحویل دی 98 و با پیش پرداخت 20 میلیون و 200 هزار تومان قابل سفارش است.

خودروی سمند سورن با موعد تحویل بهمن 98 و با پیش پرداخت 23 میلیون تومان قابل سفارش است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. احتمال زیادی وجود دارد که به زودی ارومیه هم جزو مناطق آزاد علام شود ،بعداز آن‌دیگه با ورود خودروهای مشهور دنیا به بازار آذربایجان غربی ایران خودرو هشتاد درصد بازار خود رو را در این استان از دست خواهد داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا