مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی بی‌ام‌و سری 4 مدل 2018 (ویدئوی اختصاصی)

سدان بی‌ام‌و سری 4 مدل 2018 در دو تریم متفاوت 430i xDrive و 440i xDrive وارد بازار شده است. البته تیپ کوپه وکابریولت این خودرو نیز به بازار عرضه شده است.

بی‌ام‌و سری 4 مدل 2018 مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 2.0 لیتری با قدرت خروجی 248 اسب بخار متصل به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک با حالت دستی شده است و تنها در 4.6 ثانیه می‌تواند شتاب خود را از 0 به 100 برساند. ظاهر بیرونی این خودرو نسبت به مدل‌های قبل تغییر چندانی نداشته ولی چراغ‌های جلویی و عقبی LED این خودرو اتوماتیکی ارتقا یافته‌اند.

یکی از ویژگی‌های بارز بیرونی این خودرو سانروف شیشه‌ای است. در داخل خودرو سیستم تهویه گرمایشی و سرمایشی به همراه سیستم اطلاعات و سرگرمی رابط اندروید اتو و اپل کارپلی و … نصب شده‌اند.

بنا بر نظر کارشناسان نقاط قوت این خودرو ظاهر و طراحی زیبا، پیشرانه پرقدرت، جعبه دنده اتوماتیک دینامیک و رانندگی راحت و جالب و از سوی دیگر نقاط ضعف این خودرو هزینه و بودجه بالا برای این خودرو و آپشن‌های گران برای تجهیزات ایمنی بیان شده‌اند.

این خودروی لوکس اسپرت در بازار رقبایی از برندهای آئودی، مرسدس بنز، اینفینیتی و کادیلاک هستند و در بازار با قیمت پایه 43 هزار دلار معامله می‌شود. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی سدان بی‌ام‌و سری 4 مدل 2018 بیشتر آشنا شوید.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا