مکمل بنزین
خبرداخلی

محصولات جدید سایپا (رهام و C3 و …) چه زمانی به بازار می‌آیند؟

محصولات جدید سایپا که قطعا با بسیاری از آنها در یکی دو سال اخیر آشنا شده‌اید و تولید آنها آغاز شده و بعضا نمونه‌های اولیه و سری اول تولید آنها نیز وارد بازار شده است که اتفاقات اخیر در بازار خودرو و بازار ارز باعث شده تا شایعاتی زیادی پیرامون این تولیدات بین مردم شایع شود که این موضوعات به طور کلی توسط مسئولین این شرکت تکذیب شده و قول جدیدی برای ورود محصولات جدید سایپا به بازار داده شد.

به گزارش چرخان، محسن جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در مصاحبه‌ای در پاسخ به تاثیر محصولات این شرکت به دلیل کاهش نسبی قیمت دلار در بازار گفت: ما در این موضوع به طور کلی پیرو تصمیمات وزارت صنعت هستیم و هر آن‌چیزی که این وزارتخانه به ما ابلاغ کند عملی خواهیم کرد. سازمان حمایت مسئول قیمت گذاری است و طبیعتا باید تبعات کاهش نرخ دلار در این موضوع لحاظ شود.

تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاوی در ادامه با اشاره به روند تاثیرات قیمت دلار در محصولات این شرکت گفت: یکی از اشتباهات موجود در زمینه تولید خودرو این است که تصور می‌شود خودروسازی ابتدای فرایند تولید خودرو است ولی باید بدانیم که خودروسازی پایان فرایند تولید خودرو است و نهاده‌های تولیدی مختلفی در قیمت گذاری خودرو موثر بوده و هزینه‌های این نهاده‌ها مانند آلومینیوم و دیگر موارد به شدت بالا رفته و طبیعتا در فرایند تولید خودرو و قیمت گذاری نهایی آن موثر است.

جهرودی در ادامه گفت: با این وجود ما پایبند تصمیمات وزارت صنعت برای قیمت خودرو هستیم و در صورتی که سازمان حمایت به نمایندگی از این وزارت‌خانه وارد پروسه تغییر قیمت شوند قطعا به دقت این موضوع عملیاتی خواهد شد. ما در حال حاضر با شرکت‌های خودروسازی مختلفی در دنیا در حال مذاکره هستیم که همگی این شرکت‌ها قطب‌های جدید خودروسازی در دنیا محسوب می‌شوند و امیدواریم این مذاکرات منجر به داخلی سازی محصولاتشان در آینده نه چندان دور گردد.

محصولات جدید سایپامدیرعامل سایپا در پاسخ به سوالی پیرامون محصولات جدید سایپا گفت: ما در سبد محصولات خود تنوع زیادی داریم و خودروهای جدیدی را به بازار عرضه خواهیم کرد. به نظر می‌رسد که محصولات جدید سایپا به زودی و تا پایان سال به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی در پایان گفت: یکی از محصولات جدید ما سایپا رهام است که در نمایشگاه یزد نیز به نمایش گذاشتیم ولی بر اساس تحریم‌های ظالمانه موجود علیه کشورمان برای ساخت گیربکس اتوماتیک این خودرو دچار مشکل بودیم که در هفته جاری موفق به برداشتن این مانع گشتیم و از این به بعد با سرعت بیشتری در روند تولید این خودرو فعال خواهیم بود. ما امیدواریم به زودی این محصول را روانه بازار کنیم و در اختیار مشتریان قرار دهیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا