مکمل بنزین
آموزشترفند

راهکار جالب جلوگیری از تخریب رنگ خودرو

تخریب رنگ خودرو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مردم با آن سر و کار دارند و بعضا دیده می‌شود برای جلوگیری از این اتفاق اقدامات عجیبی انجام می‌شود که نه تنها کمکی به جلوگیری از این اتفاق نمی‌کند بلکه به تسریع آن نیز کمک کرده و عملا خسارات جبران ناپذیری را به خودرو و رنگ آن وارد می‌کند که با نفس عمل مالک خودرو مخالف است!

به گزارش چرخان، شرکت نفت و گاز سرو یکی از شرکت‌های فعال در زمینه محصولات پتروشیمی است که محصولات جالبی را برای بی نیازی بازار قطعات یدکی خودرو به کشورهای دیگر ارائه کرده است. جدیدترین محصول این شرکت که آنتی یو-وی معروف است به تازگی وارد بازار شده و به نظر می‌رسد که با توجه به سال حمایت از کالای داخلی و همچنین وضعیت بازار ارز و نوسانات موجود در آن باید شاهد استقبال مردم از این محصول باشیم.

تخریب رنگ خودرواین محصول که باعث می‌شود شرکت‌های تولید کننده رنگ و رزین به راحتی بتوانند کیفیت محصولات خود را بالا ببرند و از تخریب‌های معمول در صنایع مختلف از جمله خودروسازی جلوگیری شود که در خودروهای داخلی به وفور دیده می‌شود. این محصول که توسط سازنده با نام تجاری Anti-UV292 به بازار عرضه شده است از تخریب مواد پلیمری جلوگیری کرده و رنگ خودرو را پایدارتر می‌کند.

تا به حال تمام نیازهای موجود برای استفاده از این ماده ضد تخریب رنگ خوردو از کشورهایی مانند آلمان و ژاپن وارد میشد که عملا به دلیل ارزبری و گران بودن آن در بسیاری از تولیدات داخلی رنگ و رزین‌ها مصرف زیادی نداشت و بسیاری از تولیدکنندگان برای کاهش هزینه‌های تولید خود اقدام به حذف این ماده یا مصرف بسیار اندک آن و حتی استفاده از موارد تقلبی آن می‌کردند که با ورود نمونه داخلی به نظر می‌رسد باید شاهد افزایش کیفیت رنگ خودروها و سایر صنایع باشیم و حتی به فکر صادرات رنگ‌های تولیدی کشورمان باشیم.

تخریب رنگ خودرواز دیگر نکات قابل ذکر برای این محصول ایرانی برابری کیفیت آن با نمونه آلمانی است که عملا این محصول استراتژیک را برای خودروسازی حفظ کرده و تولیدات آنها را با کیفیت بهتری روانه بازار خواهد کرد. از دیگر نکات قابل ذکر برای این محصول جدید ضد تخریب رنگ خودرو می‌توان به قیمت بسیار پایین آن نسبت به سایر مدل‌های خارجی عنوان کرده که نه تنها استفاده از ان را به صرفه می‌کند بلکه از افزایش قیمت ناشی از افزایش هزینه‌های خودروسازان نیز جلوگیری می‌کند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خدا قوت . عجب محصولی چقدر باید جالب باشه و برای کیفیت زندگی ما هم مهم باشه.
    با این شرایط صنعت خودروسازی از کیفیت بالاتری برخوردار میشه.
    این شرکت دانش بنیان و خیلی قوی هستش. مطمعنا اگر درایت کافی در نزد مسوولین باشه حتما باید ازین محصول در تمام رنگ های خودرو و صنایع دیگه استفاده بشه بلکه کیفیت زندگی ما هم بهتر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا